آمریکا متعهد شد برای یافتن منشأ کرونا بر چین فشار وارد کند

© Photo / Lorenzo Casalino / Amaro Lab / U.C. San Diegoآمریکا متعهد شد برای یافتن منشأ کرونا بر چین فشار وارد کند
آمریکا متعهد شد برای یافتن منشأ کرونا بر چین فشار وارد کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد ایالات متحده آمریکا و شرکایش به وارد کردن فشار بر چین برای شناسایی منشأ ویروس کرونا ادامه خواهند داد و از پکن می خواهند در این موضوع شفاف باشد.
به گزارش اسپوتنیک، خانم کارین ژان پیر در یک کنفرانس خبری گفت: "شناسایی منشاء ویروس کرونا همچنان از جمله اولویت‌های اصلی این دولت و سایر کشورهای جهان باقی مانده است. دولت، جامعه اطلاعاتی و جامعه علمی ایالات متحده به مطالعه منشأ کووید 19 و همچنین چگونگی شیوع این بیماری همه‌گیر ادامه می‌دهند.".
طوری که سخنگوی دولت آمریکا خاطرنشان کرد، واشنگتن معلوم  کردن حقیقت در این مسئله را بسیار مهم می داند.
پیش بینی حدود نیم میلیون مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
پیش بینی حدود نیم میلیون مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا در اروپا
خانم کارین ژان پیر افزود: " اما این امر به دریافت اطلاعات بیشتر از چین نیاز دارد. زمان در این مسئله بسیار مهم است. بنابراین، ما و شرکای ما به وارد کردن فشار بر چین برای شفاف سازی در رابطه با  ابهاد کلیدی خاستگاه همه گیری در چین از همان روزهای اول ادامه خواهیم داد."
هفته گذشته، ایالات متحده گزارش جدیدی در مورد منشا ویروس کرونا منتشر کرد. طبق آن ، جامعه اطلاعاتی آمریکا به هیچ یک از دو نظریه اصلی منشأ ویروس کرونا، طبیعی یا آزمایشگاهی، ارجحیت نمی دهد و معتقد است که ممکن است هر یک از آنها درست باشد. علاوه بر این، طوری که این سند حاکی از آن است که جامعه اطلاعاتی ایالات متحده معتقد است که ویروس کووید 19 از نظر ژنتیکی اصلاح نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала