محسن رضایی: حتی نفت را به صورت قاچاق می‌فروشیم و دلار را مخفیانه وارد کشور می‌کنیم

© Photo / IRNAمحسن رضایی ، معاون رئیس جمهور ایران
محسن رضایی ، معاون رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور ایران اعلام کرد بیش از سه سال است که بدون دلیل قانونی ما را محاصره اقتصادی کرده‌اند، حتی نفت خود را به صورت قاچاق به فروش می‌رسانیم و درآمد دلاری خود را باید مخفیانه وارد کشور کنیم تا قیمت دلار حفظ شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آفتاب نیوز، محسن رضایی تصریح کرد: ابتدا گفتند ایران میخواهد بمب اتم بسازد؛ دولت ما در مذاکرات برجام نشست و هرچه آنها می‌خواستند داد در نهایت تفاهم‌نامه امضا شد اما دولت بعد آمریکا آن را زیر پا گذاشت و ما را در محاصره اقتصادی قرار داد.
میزان ذخایر اورانیوم 20 درصد و اورانیوم 60 درصد در ایران اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
میزان ذخایر اورانیوم 20 درصد و اورانیوم 60 درصد در ایران اعلام شد
معاون رئیس جمهور ایران در بخشی از سخنان خود با اشاره به ماجرای نفتکش ایرانی گفت: آمریکا قصد داشت نفتکش ما را بدزدد که بچه‌های ما در سپاه با هوشمندی جلوی این اتفاق را گرفتند و با عملیات به موقع توانستند این اقدام را ناکام بگذارند. چندین ساعت ناوهای مدرن آمریکا و قایق‌های ما مانور دادند و حتی ناوهای آنها استانداردهای نظامی را زیر پا گذاشتند تا قایق‌های سپاهی و بسیجی را کنار بزنند اما برادران ما ثابت کردند دوران بزن در رو تمام شده است.
محسن رضایی با بیان اینکه ما نباید دست روی دست بگذاریم و مقاومت منفعلانه داشته باشیم، افزود: مبارزه ما با آمریکا در حرکت و فعالیت ما است، در این است که صنعت و کشاورزی خود را فعال کنیم و فقر و بیکاری را از کشور بیرون کنیم و روی پای خود بایستیم.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала