دستگیری پزشکان قلابی در استان هرمزگان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستگیری پزشکان قلابی در استان هرمزگان
دستگیری پزشکان قلابی در استان هرمزگان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک باند پنج نفره پزشک و دستیاران قلابی در بندرعباس خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یک باند پنج نفره پزشک و دستیاران قلابی در بندرعباس، اظهار کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی براینکه شخصی تحت عنوان متخصص پوست و مو و زیبایی هفته ای یک بار از تهران به بندرعباس مراجعه و در اماکنی مانند آرایشگاه های زنانه و منازل اشخاص اقدام به طبابت و انجام امور تخصصی پزشکی می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.
هشدار پلیس فتا درباره هک دوربین های مدار بسته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
هشدار پلیس فتا درباره هک دوربین های مدار بسته
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی با رصد های اطلاعاتی و فنی به عمل آمده محل کار پزشک قلابی را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی تعداد یک پزشک و چهار دستیار قلابی را حین انجام اقدامات پزشکی غیر قانونی دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنان تعدادی اقلام و تجهیزات پزشکی مربوط به جراحی و زیبایی و همچنین تعدادی کارت های جعلی پزشکی و دستیاری کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم به جهت جلوگیری از کشف اقدامات مجرمانه خود در هر مراجعه به بندرعباس، مکان فعالیت خود را تغییر داده و حضورش را در بندر عباس از طریق قابلیت وضعیت (status) برنامه واتس آپ اعلام می کرده و نوبت دهی به مشتریان نیز فقط از طریق برنامه مذکور انجام می شده است.
سردار جعفری خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته به جعل کارت شناسایی سازمان نظام پزشکی و استفاده از آن اعتراف و معترف شد که از طریق همدستان خود که یکی از آنها متصدی یک آرایشگاه زنانه بوده اقدام به تهیه محل فعالیت و همچنین جذب افراد می کرده است.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک صد شاکی جهت طرح شکایت از آسیب های وارده توسط تیم مذکور به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست چنانچه فرد یا افرادی از تیم پزشکان قلابی دستگیر شده شکایتی دارند برای پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала