برخورد خونین پژو با کاروان عروسی در بندرعباس

© Sputnik / Александр Нестеровبرخورد خونین خودرو پژو با کاروان عروسی در بندرعباس
برخورد خونین خودرو پژو با کاروان عروسی در بندرعباس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
بندرعباس شاهد یک تصادف خونین بود که در آن یک پژو 405 وارد جمع زیادی از مردمی شد که در حال پایکوبی در اطراف ماشین عروس بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ساعت ۳ بامداد جمعه شرکت کنندگان در یک عروسی در وسط بلوار خلیج فارس از خودروهایشان پیاده می‌شوند و مشغول شادمانی و پایکوبی بودند که یک خودروی پژو ۴۰۵ با سرعت زیاد وارد جمعیت می‌شود.
واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده تهران- مشهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده تهران- مشهد
داماد که یک جوان 28 ساله بوده به همراه یک نفر دیگر در صحنه جان خود را از دست می‌دهند و یک دختر 5 ساله نیز ساعتی بعد در اورژانس بیمارستان شهید محمدی و به دلیل شدت جراحات ناشی از تصادف فوت می‌کند و شمار فوتی‌های این سانحه به 3 نفر می‌رسد.
دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره دیگر مجروجان این حادثه به خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: 6 نفر مجروح دیگر این سانحه نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند که همگی دارای جراحاتی نظیر شکستگی هستند که شامل یک دختر بچه 10 ساله، دو زن 30 و 67 ساله و سه آقای 10، 13 و 51 ساله هستند.
به نظر می‌رسد راننده پژو 405 دچار مستی با مشروبات الکلی بوده که نتوانسته خودروی خود را به موقع کنترل کند و با سرعت زیاد وارد جمعیت می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала