بررسی ده‌ها شکایت نژادپرستی در ارتش کانادا

© Flickr / vtgardبررسی ده‌ها شکایت نژادپرستی در ارتش کانادا
بررسی ده‌ها شکایت نژادپرستی در ارتش کانادا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
اشتراک
بیش از ۷۰ مورد از رفتارهای نفرت‌آمیز و نژادپرستانه در ارتش کانادا از سپتامبر سال گذشته میلادی بررسی شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌بی‌سی نیوز، از سپتامبر سال گذشته میلادی تا به امروز بیش از ۷۰ مورد از رفتارهای نژادپرستانه در ارتش کانادا بررسی شده است.
گزارشی که زمستان گذشته برای فرمانده موقت ارتش کانادا تهیه شد نشان می‌دهد که تا آن زمان ۱۱۵ پرونده فهرست بندی شده بود که ۵۷ مورد از آنها توسط مقامات نظامی بررسی شده بود.
ولیعهد سعودی شاهزاده محمد بن سلمان عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
مقام پیشین سعودی: بن سلمان یک تیم برای قتل من به کانادا فرستاد
ارقام به روز شده تا پایان ماه اوت ۲۸ مورد اتهام دیگر را نشان می‌دهد. از این تعداد، ۱۳ مورد به اندازه کافی جدی تلقی شدند تا تحقیقات پلیس را ضروری بدانند.
فرمانده ارشد سابق ارتش و سرپرست فعلی ستاد دفاع، ژنرال وین ایر، پس از یک سری حوادث و تحقیقات برجسته، دستور سرکوب گسترده نژادپرستی در ارتش را صادر کرد.
او دستورالعملی ۲۵ صفحه‌ای صادر کرد که بر اساس آن سربازان ملزم می‌شوند در صورت مشاهده یا آگاهی از نژادپرستی و رفتار نفرت انگیز، به مافوق خود گزارش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند، ممکن است عواقب جدی در پی داشته باشد، ایر گفت که آنها قصد دارند اعضا را در قبال اقدامات خود مسؤول نگه دارند.
اکثر موارد رفتار نژادپرستانه در ارزیابی ارتش در اوایل امسال و در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ پس از صدور دستور ایر گزارش شد. دامنه بررسی آماری به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد؛ اما برخی از حوادث هم به سال ۱۹۹۷ بازمی‌گردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала