پیش بینی حدود نیم میلیون مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا در اروپا

© Photo / Twitter / Antonio Tajaniپیش بینی حدود نیم میلیون مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا در اروپا
پیش بینی حدود نیم میلیون مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
اشتراک
سازمان جهانی بهداشت پیش‌بینی می‌کند تا ماه فوریه کرونا جان حدود نیم میلیون دیگر در اروپا را خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی پیش بینی می کند که تا فوریه 2022، نیم میلیون مرگ بیشتر بر اثر کووید-19 در اروپا وجود داشته باشد.
بیش از نیم میلیون نفر در منطقه اروپا ممکن است تا فوریه 2022 بر اثر کرونا جان خود را از دست بدهند. هانس کلوگه، رئیس بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت گفت: اگر مردم واکسن نزنند و اقدامات احتیاطی را انجام دهند، این اتفاق می افتد.
افزایش مرگ و میر بر اثر کرونا برای اولین بار در دو ماه گذشته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
افزایش مرگ و میر بر اثر کرونا برای اولین بار در دو ماه گذشته
در حال حاضر 75 درصد از مرگ و میرها در افراد بالای 65 سال رخ می دهد. بر اساس پیش بینی های قابل اعتماد، اگر در این مسیر باقی بمانیم، تا اول فوریه 2022، شاهد نیم میلیون مرگ بیشتر بر اثر کووید-19 خواهیم بود. وی گفت، 43 کشور منطقه با استرس شدید کمبود تخت بیمارستانی مواجه خواهند شد.
کلوگه در عین حال تاکید کرد که اگر در آینده نزدیک بتوان به پوشش 95 درصدی جمعیت با ماسک‌های پزشکی دست یافت، می‌توانیم تا فوریه آینده 188 هزار نفر یا نیم میلیون نفر را که ممکن است بر اثر این ویروس جان خود را از دست بدهند نجات دهیم. سال."
به گفته وی، وضعیت این قاره سازمان بهداشت جهانی را نگران می کند: طی هفته های گذشته در 57 کشور اروپایی، تعداد عفونت ها به ویژه با نوع "دلتا" 55 درصد افزایش یافته است. در عین حال، رشد در تمام گروه های سنی مشاهده می شود.
این سازمان از تصمیم 23 کشور برای تشدید اقدامات برای مقابله با شیوع COVID-19 حمایت کرد، اما اقدامات هفت کشور، برعکس، لغو محدودیت‌ها، باعث نگرانی سازمان بهداشت جهانی شد.
در سرتاسر جهان، طبق آخرین داده های سازمان بهداشت جهانی، حدود 250 میلیون مبتلا وجود دارد، تقریباً پنج میلیون بیمار جان باختند. سخت ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا، هند، برزیل و بریتانیا است. روسیه در این فهرست در رتبه پنجم قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала