عمل جراحی جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده کامرونی در ترکیه +ویدئو

© Photo / The Children’s Hospital of Philadelphiaعمل جراحی جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده کامرونی در ترکیه +ویدئو
عمل جراحی جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده کامرونی در ترکیه +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
اشتراک
عمل دوقلوهای به هم چسبیده با بررسی طرحی سه بعدی انجام گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر موفقیت آمیز بودن عمل جراحی جداسازی ۲ خواهر ۲ قلو به هم چسبیده اهل کامرون، در بیمارستانی در شهر استانبول ترکیه با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

برخی رسانه‌های خبری تلویزیونی درباره این عمل جراحی موفقیت آمیز بیان کردند، دوقلو‌ها اهل کشور کامرون در بیمارستانی در شهر استانبول ترکیه در یک عمل جراحی ۲۷ ساعت به طول انجامید از ناحیه انتهایی ستون فقرات و لگن به یکدیگر متصل بودند جداسازی شدند. آن‌ها از ۹ ماهگی برای انجام عمل جراحی جداسازی از کامرون به ترکیه آورده شدند و پس از گذشت ۷ ماه بررسی و آماده‌سازی توسط تیم پزشکی، سرانجام تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بر مبنای طرحی که به صورت سه بعدی تهیه شده بود، با موفقیت جراحی و جداسازی شدند. والدین دوقلوها از نحوه عمل و نتیجه بدست آمده کاملا احساس رضایت کردند. پدر دوقلو‌ها پس از عمل جراحی موفقیت آمیز آن‌ها گفته است، آرزو دارد که فرزندانش بتوانند در آینده پزشک شوند و به کودکان کامرونی که نیاز به کمک پزشکی دارند خدمت کنند.

تعدادی از کاربران با خوشحالی از موفقیت جراحان ترکیه‌ای واکنش نشان می‌دهند، اما عده‌ای دیگر با یاد کردن از دوقلوهای به هم چسبیده ایرانی لاله و لادن که عمل جدا سازی‌شان با شکست مواجه شده بود، ابراز تاسف می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала