تزریق 91 میلیون دز واکسن در ایران

CC BY 4.0 / IRNA / بهرام عین اللهی
بهرام عین اللهی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
اشتراک
وزیر بهداشت: رکورد تاریخی دیگری در سرعت انجام واکسیناسیون کرونا در جهان ثبت شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، روز 4 نوامبر (پنجشنبه) اعلام نمود که تزریق واکسن کرونا برای ایمن سازی جامعه اکنون به همت دولت از مرز ۹۱ میلیون دز فراتر رفته است.
وی در ادامه افزود: «خرداد ماه امسال تنها پنج میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شده بود که امروز به ۹۱ میلیون دز رسیده است و با روند سریع واکسیناسیون، رکورد تاریخی دیگری در سرعت انجام واکسیناسیون کرونا در جهان ثبت شد.
سازمان جهانی بهداشت: افزایش ۸ درصدی تعداد قربانیان کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
سازمان جهانی بهداشت: افزایش ۸ درصدی تعداد قربانیان کرونا
در سه ماه گذشته مشکل اصلی کشور کرونا بود و روزانه ۷۰۰ نفر عزادار می‌شدند که با اقدامات دولت، حمایت مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی امروز شاهد روند مطلوب واکسیناسیون هستیم.
ایجاد دانشکده داروسازی یکی از درخواست های مسوولان دامغان است که باید بازدید لازم انجام و جهت گرفتن موافقت اصولی برنامه‌ریزی لازم انجام شود. بدون شک در دولت سیزدهم بی‌عدالتی را تحمل نمی‌کنیم و قطعا با آن برخورد می‌شود و در دامغان هم اگر بی عدالتی صورت گرفته باشد، با آن مبارزه می‌کنیم. حضور دولت در مناطق مختلف و استان های کشور و دیدن مشکلات مردم از نزدیک، بر تداوم رفع مشکلات کشور موثر است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала