انتقاد کاربران از رفتار سلبریتی مشهور کانادایی با طرفدارش +ویدئو

© AP Photo / Lionel Cironneauانتقاد کاربران از رفتار سلبریتی مشهور کانادایی با طرفدارش +ویدئو
انتقاد کاربران از رفتار سلبریتی مشهور کانادایی با طرفدارش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
ویدئویی از رفتار جاستین بیبر با طرفدارش که طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، جاستین بیبر ترانه‌نویس و خواننده کانادایی ۲۷ ساله که به واسطه روابط قدیمی‌اش با خواننده و بازیگر سلنا گومز و ازدواجش با مدل معروف هیلی بالدوین و رفتارهای عجیبش با طرفداران به یک خواننده نسبتا پرحاشیه تبدیل شده است و در طی سال‌های گذشته تاکنون ویدئوهای مختلفی از این خواننده و رفتارها و واکنش‌هایش نسبت به طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by @honarmandane_mahbub


به تازگی نیز یکی از طرفداران جاستین بیبر ویدئویی را منتشر کرده است که بسیار در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است. در این ویدئو جاستین همراه با همسرش هیلی به می‌رسد در حال پیاده‌روی هستند و یک طرفدار به سمتشان می‌رود و می‌گوید: «سلام. لطفا به برزیل سلام کنید، ما از اونجا دوستتون داریم.» و در پاسخ جاستین بیبر می‌گوید:« از سر راهمون برو کنار.»

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir


پس از پربازدید شدن این ویدئو کاربران هم بیکار ننشستند و چه طرفدار چه غیر طرفدار از هر کجای دنیا در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار این سلبریتی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران معتقدند افراد مشهور به خاطر اخلاق و رفتار خوب معروف نشدند و برای صدا و هنرشان است و آنها هم انسانند و ممکن است گاهی از این شلوغی و این معروفیت خسته باشند و دنبال آرامش باشند حتی هنگام پیاده‌روی یا حتی فشار‌های عصبی کاری و زندگی و معروفیت باعث بدخلقی آنها شود آن هم کسی مانند جاستین که چنین شخصیتی دارد و طرفداران باید این را بدانند و ناراحت نشوند.

جمعی دیگر از طرفداران این خواننده عنوان می‌کنند آن طرفدار نباید در تایم استراحتشان دنبال آنها را بیفتد و آرامش آنها را بر هم بزند. برخی دیگر هم اشاره دارند که مشکل از طرفدار نیست چراکه فقط ابراز علاقه خود و کشورش را نسبت به این خواننده نشان داد و جاستین هم می‌توانست با یک سلام و تشکر پاسخش را بدهد و به راهش ادامه دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала