۲ شرکت اسرائیلی تولیدکننده باج افزار جاسوسی در لیست سیاه آمریکا

© Photo / U.S. Air Force / Joseph Eddins ۲ شرکت اسرائیلی تولیدکننده باج افزار جاسوسی در لیست سیاه آمریکا
۲ شرکت اسرائیلی تولیدکننده باج افزار جاسوسی در لیست سیاه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
وزارت خارجه آمریکا چهار شرکت را به دلیل فعالیت های سایبری بدخواهانه به لیست سیاه اضافه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دفتر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اطلاع داد که نام چهار شرکت کاندیرو، گروه ان او اس، کازاینک و تکنولوژی مثبت به لیست سیاه خود اضافه کرده است. در میان این شرکت‌ها کاندیرو و ان اس او اسرائیلی هم دیده می شود. 
این شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های مغایر با امنیت ملی و منافع سیاست خارجی آمریکا به لیست سیاه ایالات متحده اضافه شده‌اند.
در این اطلاعیه آمده است: این چهار شرکت در لیست گروه‌های دارای فعالیت سایبری بدخواهانه مغایر با منافع ملی و سیاست خارجه آمریکا قرار گرفته‌اند.
وزارت خارجه آمریکا شرح داد: شرکت ان اس او و کاندیرو بعد از اینکه ثابت شد این دو شرکت اقدام به توسعه برنامه جاسوسی کرده و آن را به دولت‌های خارجی فروخته‌اند تا از این برنامه‌ها به عنوان ابزاری جهت هدف‌گیری مقامات دولتی، خبرنگاران، تاجران، فعالان سیاسی، حقوقی، افراد آکادمیک و کارمندان سفارتخانه‌ها استفاده کنند، در این لیست قرار گرفتند.
وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد، دو شرکت Positive Technologies و COSEINC نیز بعد از اینکه ثابت شد از آنها برای دسترسی غیرقانونی به اطلاعات استفاده شده که حریم خصوصی و امنیت افراد و سازمان‌ها در سراسر جهان را تهدید می‌کند، در این لیست قرار گرفتند.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала