سردار آزمون به یوونتوس گل زد + فیلم

© Photo / IRNAسردار آزمون
سردار آزمون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
سردار آزمون، فوتبالیست مشهور ایرانی در دیداری که باشگاه زنیت در لیگ‌ قهرمانان اروپا مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۴ بر ۲ متحمل شکست شد، گل دوم این تیم روسی را وارد دروازه حریف کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه ، زنیت که این روزها به عنوان صدرنشین لیگ روسیه، شرایط خوبی در کشورش دارد، دیشب در شروع دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت؛ تیمی که در هفته سوم با یک گل مغلوب آن شده بود.
​زنیت با 3 امتیاز از 3 بازی در مکان سوم گروه H لیگ قهرمانان اروپا حضور و در حالی که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب خود داشت، به مصاف یووه رفت. صدرنشین روسیه در جبران شکست دور رفت مقابل یووه ناکام بود و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این تیم شد؛ با وجود این شکست اما گلزنی سردار آزمون اتفاقی خوب برای فوتبالدوستان ایرانی بود که پاداش خود را از تماشای کامل این بازی گرفتند.
ستاره ایرانی زنیت که طی دو بازی اخیر در لیگ روسیه دو گل زده و یک پاس گل داده بود، برای شکستن طلسم گلزنی های خود در لیگ قهرمانان اروپا از انگیزه بالایی برخوردار بود و گلزنی مقابل یوونتوس می توانست یک شروع دوباره برای او باشد آن هم در مقطعی که زوج سردار در تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی، گل های حساسی در این فصل و فصل گذشته برای پورتو در اروپا به ثمر رسانده بود.
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала