سرانجام کتک کاری مادر زن، به جدایی دو سلبریتی آمریکایی ختم شد +عکس

© AFP 2023 / Miguel Medinaسرانجام کتک کاری مادر زن، به جدایی دو سلبریتی آمریکایی ختم شد +عکس
سرانجام کتک کاری مادر زن، به جدایی دو سلبریتی آمریکایی ختم شد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
انتشار عکس و خبر‌هایی از زین مالیک و همسرش جیجی حدید با نگرانی طرفداران آنها و نظرات مختلف کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، زین مالیک خواننده سرشناس ۲۸ ساله پاکستانی بریتانیایی است که سال ۲۰۱۵ با جیجی حدید سوپر مدل ۲۶ ساله آمریکایی ازدواج کرد و در ۲۰۲۰ صاحب یک دختر به نام خای شدند. به تازگی اما زین مالیک سلفی‌ای بدون هیچ توضیحی از خودش منتشر کرد که در این عکس به نظر می‌رسد او غمگین و ناراحت است، در آن روز بسیاری از طرفداران این خواننده حدس زدند که او در حال گریه کردن است و در کامنت‌های بیشماری با اشاره به چهره غمگین خواننده محبوبشان، از اون خواستند تا علت را توضیح دهد.

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir


چند ساعاتی از انتشار این عکس نگذشته بود که خبر درگیری مربوط به هفته گذشته بین زین مالیک و یولاندا حدید، مادر همسرش جیجی حدید و همچنین جدایی زین از جیجی باعث شد تا طرفداران علت چهره غمناک زین را با این موضوع مرتبط بدانند. بر اساس خبرهای منتشر شده بحث و جدال پیش آمده بین زین مالیک و یولاندا مادر جیجی بر سر «خای» دختر آنها بوده است که منجر به دعوای فیزیکی و ضرب و شتم یولاندا توسط زین شده است و گفته شده یولاندا به پلیس از او شکایت کرده است و به طور علنی به این اتهامات اشاره نکرده است.

زین بعد از انتشار اخبار این اتفاق، این اتهامات را رد کرد و از این خانواده خواست این مسائل را خصوصی نگه دارند. مالیک در بیانیه‌ای که در توئیتر به اشتراک گذاشته شد، گفت این حادثه «یک موضوع خصوصی بوده و هنوز هم باید باشد.»

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به خبر این درگیری و جدایی واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی نشان می‌دهند. عده‌ای عنوان می‌کنند این ازدواج از اول هم قراردادی بود چراکه کمپانی‌هایی که با افراد مشهور کار می‌کنند و آنهارا از هر لحاظ ساپورت می‌کنند به مرور تصمیم گیرنده مسائل شخصی و زندگی آنها هم می‌شوند و زین هم بخاطر این ازدواج به ظاهر قشنگ مجبور به جدا شدن از گروه وان‌دایرکشن شد گروهی که باعث شروع معروفیت و محبوبیت وی بود.

جمعی دیگر عنوان می‌کنند به نظر می‌رسد در کشور‌های غربی زندگی مشترک را به شوخی گرفتند و صرفا برای یک مدت بدون ازدواج و فقط به عنوان پارتنر باهم زندگی می‌کنند بچه‌دار می‌شوند سپس می‌فهمند با هم تفاهم ندارند و متاسفانه مثل اینکه این مسئله به کشورای شرقی هم سرایت کرده است. برخی دیگر نیز از طرفداران این خواننده هم برای زین ابراز ناراحتی می‌کنند و با کامنت‌های طنز عنوان می‌کنند که زین را خدا آزاد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала