رونق پدیده ژیگولو، خود فروشی پسران در ایران +ویدئو، عکس

© Fotolia / Sergey Nivensرونق پدیده ژیگولو، خود فروشی پسران در ایران +ویدئو، عکس
رونق پدیده ژیگولو، خود فروشی پسران در ایران +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
برخی از پسران ایرانی از فشار بیکاری مجبور هستند به خود فروشی روی آوردند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی لقب و مفهومی به نام "ژیگولو" در ایران رواج یافته است. معنی این واژه، تن فروشی پسران است که مدتی است در ایران نیز همچون بسیاری از کشورهای جهان رونق یافته است. این پدیده نسبتا نوین در ایران مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی واقع شده است که بسیاری از آن انتقاد می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by سارمیان (@sarimian_)


امان الله قرآیی مقدم، جامعه‌شناس در مورد این پدیده نو ظهور در میان پسران ایرانی، به خبرگزارهای داخلی ایران گفته است: «بعضی پسران در ازای روابط خود با زنان و دختران پول دریافت کرده و به دلیل بیکاری جوانان چنین اتفاقاتی رو به افزایش است.»

قرآیی مقدم، تجردگرایی را یکی از دلایل و پیامدهای رخ داد پدیده خود فروشی پسران عنوان کرد و گفت: «بعضی از پسران ساکن شهرستان کرج و اطراف تهران به او گفتند، نمی‌دانند چند دختر و زن با آن‌ها در رابطه هستند.» این جامعه شناس، افزود: «تورم ۴۵ درصدی ایران در جوانان ایرانی موجب ترس و عدم توانایی آن‌ها در ازدواج می‌شود و حال آن‌ که خانواده سلول بنیادین هر جامعه‌ای به شمار می‌آید، مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد که می‌توان به عدم شکوفایی اقتصادی و عدم تمایل جوانان به سرمایه‌گذاری در ایران اشاره کرد و از نظر فرهنگی سبب جلوگیری از انتقال میراث فرهنگی به نسل آینده و از بین رفتن آن‌ها می‌شود و آثار غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.»

View this post on Instagram

A post shared by kian_Eisvand (@k_eisvand)


تعدادی از کاربران با مشاهده این خبر تعجب می‌کنند و عده‌ای با ابراز تاسف برای پسران و مردان ایرانی به این خبر واکنش نشان داده، اما اکثر افراد با دفاع از خود بیان می‌کنند که جز چنین اشخاصی نیستند و حتی در اطرافشان چنین افرادی را نمی‌یابند. برخی از کاربران بر این باورند، بر اثر تنبلی پسران ایرانی آمار دختران و زنان شاغل در ایران از آمار پسران و مردان فراتر رفته و گویی زنان خانه‌دار به زنان شاغل تبدیل شدند و حالا پسران خوش استایل خودشان را برای زنانی که درآمد دارند قیمت‌گذاری می‌کنند.

در انتها لازم به ذکر است که پدیده تن فروشی در جهان موضوع جدیدی نیست و برخی از مردان در سراسر دنیا ترجیح می‌دهند نیازهای غریزی جنسی خود را اینگونه برطرف کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала