تذکر آیت الله خامنه ای به مجلس ایران

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر تذکر آیت الله خامنه ای به مجلس ایران
تذکر آیت الله خامنه ای به مجلس ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2021
اشتراک
رئیس مجلس، در پی تذکر رهبر ایران گفت: از همه همکارانم می‌ خواهم ضمن جبران گذشته در گزارشات کمیسیون‌ ها، نسبت به این رهنمود جدی باشند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی امروز(چهارشنبه ۱۲ آبان) قوه مقننه اظهار داشت: پرداختن به مسائل حاشیه‌ ای که دغدغه اصلی زندگی مردم نیست و یا درگیر شدن در جناح بازی ها و حزب بازی به جای اتحاد ملی برای حل مشکلات مردم، فاصله گرفتن از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است. ما مسئولان هر قدر در حل مشکلات اقتصادی مردم موفق شویم، به همان قدر توانست این استکبار را زمین گیر کنیم.
محمدجعفر منتظری ، دادستان کل ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
واکنش دادستان کل کشور به شکایت علیه روحانی
قالیباف با اشاره به تذکر رهبر جمهوری اسلامی ایران، درباره رسانه‌ ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون‌ های مجلس تذکری را داده‌اند و خواستار جبران موضوع شده‌اند که به نظر می‌رسد اطلاعات عموم از آن هم رهگشای برخی سؤالات است و هم بهترین روش برای برآورده ساختن جبران مدنظر ایشان توسط مجلس است.
وی عنوان کرد: ایشان در حاشیه نامه‌ ای که در آن به رسانه‌ ای شدن گزارش یکی از کمیسیون‌ های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است مرقوم فرموده‌اند «شکایت به جا است نباید پیش از اثبات جرم موضوع را رسانه‌ ای می‌ کردند دنبال کنید و به نحوی جبران شود».
نماینده تهران در مجلس  افزود: به نظر می‌ رسد این تذکر که حاکی از توجه به حق‌ الناس است نه فقط برای همکاران اینجانب در مجلس بلکه برای همه صاحبان رسانه‌ ها و تریبون‌ ها مخصوصا تریبون‌ های رسمی و همچنین همه فعالان عرصه‌ های اجتماعی و رسانه‌ ای می‌تواند فصل‌ الخطاب قرار گیرد و نشان می‌ دهد تا زمانی که جرمی به اثبات نرسیده است ذکر اسامی افراد مجاز نیست.
رئیس مجلس تصریح کرد: به نوبه خود از همه همکارانم می‌ خواهم ضمن جبران گذشته در گزارشات کمیسیون‌ ها، نطق‌ ها و تذکرها نسبت به رعایت این رهنمود جدی باشند و امیدوارم دیگر تریبون‌ ها و رسانه‌ های رسمی و غیررسمی کشور و همچنین فعالان رسانه‌ ای که خود را ملتزم به رعایت رهنمودهای رهبر انقلاب می‌دانند نیز به رعایت این مسأله کوشا باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала