گزارش و تحلیل

بایدن همه چیز را خراب می کند

© REUTERS / Kevin Lamarqueبایدن همه چیز را خراب می کند
بایدن همه چیز را خراب می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
نظر آمریکایی ها در باره سیر حوادث اخیر در دریای سیاه مورد بحث های گوناگون قرار گرفته است.
بازدیدکنندگان و خوانندگان وبسایت فاکس نیوز در مورد تقویت دفاع روسیه در جهان نظرات مختلفی را ابراز داشتند: بایدن همه چیز را خراب می کند. ناتو هم اینک در مرزهای روسیه است.
  فاکس بیوز آمریکا می نویسد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در نشستی با نظامیان و اسلحه سازان در شهر سوچی در سواحل دریای سیاه بر لزوم تقویت پدافند هوایی این کشور تاکید کرد.
درخواست از بایدن: هند را برای خرید تسلیحات از روسیه مجازات نکن! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
درخواست از بایدن: هند را برای خرید تسلیحات از روسیه مجازات نکن!
وی بر استقرار عناصر دفاع موشکی ناتو به رهبری ایالات متحده آمریکا در شرق اروپا و افزایش حضور کشتی‌های ناتو در نزدیکی آب‌های روسیه در دریای بالتیک و دریای سیاه اشاره کرد.
رهبر روسیه در خصوص ورود ناو فرماندهی ، گل سرسبد ناوگان ششم آمریکا مونت ویتنی، به دریای سیاه گفت: "و اکنون، می دانید، یک کشتی آمریکایی وارد دریای سیاه شده است. ما می توانیم هم از طریق دوربین دوچشمی و هم از طریق دستگاه نشانه روی سیستم های دفاعی مربوطه به آن نگاه کنیم."
فاکس نیوز، کانال خبری آمریکا نوشت: مسکو بارها از استقرار نیروهای ناتو در نزدیکی مرزهای خود ابراز نگرانی کرده و آن را تهدیدی برای امنیت خود خوانده است. علاوه بر این، روسیه و پیمان ناتو پیوسته یکدیگر را به مانورهای خطرناک و تحریک آمیز در دریا و هوا متهم می کنند.
کامنت خوانندگان:
sanj632
بایدن همه چیز را خراب می کند. شما نمی توانید به عربستان سعودی و روسیه بروید و تقاضای نفت بیشتری کنید و سپس آنها را به خاطر بد بودن در مقابله با تغییرات آب و هوایی سرزنش کنید. با لرز فکر می کنم سه سال دیگر کجا خواهیم بود.
یادداشت اعتراضی وزارت دفاع روسیه به وابسته نظامی آلمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2021
یادداشت اعتراضی وزارت دفاع روسیه به وابسته نظامی آلمان
Rolltide#1
ترامپ حق داشت، ما باید روابط با روسیه را بهبود بخشیم تا چین را مهار کنیم.
Bidenzdumb
پوتین و شی حتی به گلاسکو هم نرفتند، زیرا می‌دانند که بایدن شخصیت اصلی نیست بلکه یک پیام‌آور است  و چین قطعاً به اوباما احترام نمی‌گذارد.
WestCoastIndependent9345
خوب، حداقل ما می دانیم که پوتین قرار است با میلیاردها دلاری که روسیه به خاطر قیمت های بالای نفت و گاز به دست می آورد، چه کند - به لطف بایدن. جو سخت تلاش کرد تا روسیه را به عظمت سابق خود بازگرداند.
scscscsc10
به رژیم بایدن تبریک می گویم. بایدن همه متحدان ما را شکست داده و جنگ سرد جدیدی را به راه انداخته است. و آن فقط در طول نه ماه!
Kick@ssTexan
علاوه بر این، بایدن جنگ سردی را با روسیه و چین به راه انداخت. ضعف باعث تحریک پرخاشگری می شود.
GlobalTravel71
ناتو چه زمانی به خاک روسیه چشم دوخته؟ همه اینها صرفاً انجام می شود تا روسیه به کسی رخنه نکند.
روسیه: درست نیست که کشورهای ناتو بدتر شدن روابط را به گردن روسیه بیندازند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
روسیه: درست نیست که کشورهای ناتو بدتر شدن روابط را به گردن روسیه بیندازند
RodgerOlsen723
اروپایی ها که بیش از نیمی از انرژی خود را از روسیه می گیرند و صدها کشور دیگر که گندم روسی می خورند، به این موضوع اهمیتی نمی دهند. و بر خلاف ما، روسیه هرگز به مردم دیگر حمله نکرده است - هرگز.
Eckman
اما پوتین با بازگشت قیمت بالای نفت دوباره جسورتر شد! با این حال، پول بیشتر برای تسلیحات! و باز هم به لطف جو بایدن - این او بود که استقلال انرژی ما را تضعیف کرد و قیمت نفت و گاز را بالا برد!
stand_with_god_since_1095
هزینه های نظامی روسیه در سال
2021 = 41.6 میلیارد دلار،
هزینه های نظامی آمریکا در سال 2021 = 715 میلیارد دلار،
سوالات بیشتر؟
NonCommunist
آقای پوتین عزیز!
توصیه من به شما این است که پول خود را هدر ندهید. کشور شما از شر کمونیسم خلاص شده است و ما در آن غرق می شویم - به لطف بایدن، دموکرات ها، دانشگاه ها، رسانه ها و لابی فناوری. علاوه بر این، دور دیگری از مهاجرت گسترده داریم - کشور ما به زودی پر از انواع تونی مونتانا ها، بی سواد و واکسینه نشده خواهد شد، که همچنان به دموکرات های خود رای خواهند داد.
آینده از آن شماست و ما محکوم به شکست هستیم.
از کینجال گرفته تا سوخو-57: آنچه در رژه هوایی در مسکو نشان داده شد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2020
از "کینجال" گرفته تا سوخو-57: آنچه در رژه هوایی در مسکو نشان داده شد + ویدئو
asandiegoman
به هر حال، در اینجا غذایی برای ذهن شما وجود دارد. دوستان روسی من البته نه پوتینیست‌ها، اینجا در آمریکا، توضیح دادند که کریمه همیشه بخشی از روسیه بوده است، حتی تحت امپراتوری. کریمه روسی زبان در دوران شوروی توسط خروشچف به اوکراین اهدا شد. رفراندوم کریمه در مورد پیوستن به روسیه زمانی که پیشینه آن را فهمیدم ذهن من با رنگ های جدیدی بازی کرد.
Mikehoncho424
متأسفانه، روسیه در حال تقویت دفاع خود است و بقیه جهان (به جز چین و سایر کشورهای زغال سنگی / نفتی) نگران آب و هوا هستند. ما کاملاً دیوانه اولویت هایمان هستیم.
EqualEquityForCommunistDemocrats
ای پوتین! مگر از ماه افتادی، فقط به رئیس جمهور منتخب غیرقانونی ما نگاه کن. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد!
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала