پوتین تعداد پهپادهای در خدمت ارتش روسیه را فاش ساخت

© Photo / Instagram/Fighter_bomber_ پوتین تعداد پهپادهای در خدمت ارتش روسیه را فاش ساخت
 پوتین تعداد پهپادهای در خدمت ارتش روسیه را فاش  ساخت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در سخنانی اعلام نمود که روسیه بیش از 2000 پهپاد در خدمت ارتش دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه، دوم نوامبر، در نشست دفاعی در سوچی حضور پیدا کرد. وی در این دیدار تعداد پهپادهایی که در خدمت ارتش روسیه هستند را نام برد.
ژنرال ارتش روسیه که اغلب در کنار پوتین ظاهر می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
گزارش و تحلیل
ژنرال ارتش روسیه که اغلب در کنار پوتین ظاهر می شود
پوتین در خصوص توان پهپادی کشور روسیه گفت: اکنون بیش از دو هزار هواپیمای بدون سرنشین در خدمت داریم. ما باید به کار روی تولید بیشتر آنها ادامه دهیم، همانطور که اخیراً سخت بر روی پروژه توليد بیشتر پهپاد کار می کنیم"
 رهبر روسیه در ادامه تاکید کرد: در این طرح می خواهیم همزمان استفاده از هوش مصنوعی و مدرن ترین دستاوردهای فناوری و علمی را به کار ببریم.
در روسیه پیش از این در مورد قابلیت های بزرگ مجتمع روباتیک "مارکر" اطلاعاتی منتشر شده بود. این ربات می تواند تجهیزاتی برای مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین دریافت کند. توسعه دهندگان پهپادهای کامیکاز در روسیه، سیستم های جنگ الکترونیک و شبکه های تله را به عنوان ابزاری برای از کار انداختن پهپادها در نظر می گیرند.
در ماه اکتبر، نیکولای دولژنکوف، طراح عمومی Kronshtadt JSC، در مورد توسعه یک پهپاد جدید در روسیه سخنانی را ایراد کرد. به گفته وی، این دستگاه پهپاد امیدوار کننده جدید قادر خواهد بود تا حدی جایگزین هواپیماهای هشدار دهنده و کنترل شده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала