قالیباف: وزیر بهداشت باید به مجلس بیاید

© Photo / IRNAمحمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران
محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
رئیس مجلس ایران بیان داشت: اگر رئیس کمیسیونی از وزیر دعوت کند، وزیر باید بیاید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در نشست علنی روز سه شنبه مجلس طی اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: حدود یک ماه است که نمایندگان مجلس در موضوع واکسیناسیون به وزیر بهداشت نامه نوشته‌اند.
وی افزود: این نامه سه مورد را مطرح می‌کرد؛ اول اینکه نتایج تزریق 80 میلیون دوز واکسن برای مبنای جنس و سن افراد چه بوده است؟ دوم، دلایل تزریق به افراد زیر 18 سال بر مبنای کدام تحقیقات بوده است؟ سوم، طبق گفته رئیس جمهور واکسیناسیون باید اقناعی باشد.
این نماینده خاطر نشان کرد: وزیر بهداشت به این درخواست نمایندگان وقعی ننهاده‌اند و پاسخ ندادند، و شأن مجلس در این قضیه رعایت نشده است.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بسیاری از جوانان حوزه انتخابیه، جوانان انقلابی و پیرو نظام و ولایت فقیه هستند، اما سؤالاتی دارند که وزیر باید پاسخ دهد و آقای عین‌اللهی جلسه‌ای با نمایندگان بگذارند تا ما بتوانیم پاسخ افراد در حوزه انتخابیه را بدهیم.
«محمدباقر قالیباف» در پاسخ به اخطار این نماینده تأکید کرد: به طور روشن اگر رئیس هر کمیسیونی وزیری را دعوت می‌کند، وزیر باید بیاید. اگر کمیسیون بهداشت نامه‌ای به وزیر فرستاده است، آقای عین‌اللهی موظف است که بیاید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала