بایدن در جلسه گلاسکو خوابش برد +فیلم

© REUTERS / Yves Hermanنشست گلاسکو
نشست گلاسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
ترامپ: بایدن در گلاسکو حوصله‌اش سر رفت و چرت زد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در طول سخنرانی های افتتاحیه اجلاس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به کوپ 26 در حال چرت زدن بود. دوربین ها در حالی تصاویر بایدن در این کنفرانس که اول نوامبر در گلاسکو بریتانیا آغاز شد را شکار کردند که بایدن دست به سینه نشسته و چشمانش بسته شده است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که بایدن از بی حوصلگی در جلسه گلاسکو خوابید. «حتی او نتوانست سخنرانی های دروغین در باره گرمایش جهانی را که بارها تکرار شده است تحمل کند. بایدن هنگام سفر به اروپا اعلام کرده بود که موضوع گرمایش جهانی یکی از اولویت های مهم است، اما خودش در مقابل چشم همگان در این کنفرانس بین المللی خوابش برد».
رئیس‌جمهور 78 ساله آمریکا این بار با چرت زدن در طول سخنرانی‌های افتتاحیه اجلاس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به «کوپ ۲۶» سوژه شد. جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در طول سخنرانی‌های افتتاحیه اجلاس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به «کوپ ۲۶» قبل از اینکه ظاهراً توسط یکی از کارکنان از خواب بیدار شود، در حال چرت زدن بود.
​اولین بار چشمان بایدن برای چند ثانیه بسته شد اما هوشیاری خود را به دست آورد اما بار دوم چشمانش به این سرعت باز نشدند. چشمان بایدن خواب‌آلود بار دوم به مدت ۳۰ ثانیه بسته بود قبل از اینکه مردی به سمتش آمد و به نظر می‌رسید در حال بیدار کردن اوست.
 بیست و ششمین اجلاس آب و هوایی سازمان ملل از روز اول نوامبر(دوشنبه) در شهر گلاسگو اسکاتلند آغاز شد و میزبان ده‌ها تن از رهبران جهان خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала