لاوروف: ناتو می‌خواست به روسیه روش زندگی کردن را بیاموزد!

© REUTERS / Russian Foreign Ministryلاوروف: ناتو می‌خواست به روسیه روش زندگی کردن را بیاموزد!
لاوروف: ناتو می‌خواست به روسیه روش زندگی کردن را بیاموزد! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
لاوروف در مورد تلاش های ناتو برای آموزش روش زندگی به روسیه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه: در جلسات شورای روسیه و ناتو، اتحاد می خواست به مسکو یاد دهد چگونه زندگی کند.
وی در مصاحبه ای که توسط روزنامه کوریره دلا سرا منتشر شد، گفت: در نشست های شورای روسیه و ناتو، این اتحاد می خواست به مسکو یاد دهد چگونه زندگی کند و از آنها برای تبلیغات و فشار استفاده کند.
گروشکو درباره تیرگی روابط روسیه و ناتو: چیزی که امروز وجود ندارد را بدتر نمی توان کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
گروشکو درباره تیرگی روابط روسیه و ناتو: چیزی که امروز وجود ندارد را نمی توان بدتر کرد
لاوروف افزود: ناتو، زمانی که هنوز جلسات شورای ناتو-روسیه با نمایندگان ما برگزار می‌شد، فقط می‌خواست به ما یاد دهد چگونه زندگی کنیم، و هر بار خواستار برگزاری شورایی برای بحث در مورد اوکراین شد. این علاقه آنها بود، تشدید تبلیغات و اعمال فشار بر روسیه.
وی خاطرنشان کرد که " این موضوع بسته است" و ناتو در صورت لزوم می تواند به سفیر روسیه در بلژیک مراجعه کند.
لاوروف پیشتر از اقدامات تلافی جویانه روسیه برای اخراج دیپلمات ها به ناتو خبر داده بود: علاوه بر تعلیق کار ماموریت رابط نظامی ناتو در مسکو، دفتر اطلاعات آن نیز تعطیل می شود. مأموریت دائمی روسیه در ناتو نیز کار خود را از اول نوامبر یا کمی بعد به حالت تعلیق در می آورد. برای تماس با روسیه، ائتلاف اکنون باید با سفیر روسیه در بلژیک تماس بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала