نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد
نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تشریح کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، در تشریح بازدید امروز دوشنبه (۱۰ آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: در ادامه نظارت‌ های میدانی کمیسیون و جلسات مشترک با وزارتخانه‌ های تخصصی مربوطه، اعضای کمیسیون با وزیر و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشست مشترکی را در محل این وزارتخانه برگزار کردند.
نماینده مجلس: طرح تفحص از وزارت کشور کلید خورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
نماینده مجلس: طرح تفحص از وزارت کشور کلید خورد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر دفاع گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر ارائه داد، همچنین ساختارها، چارچوب و برنامه‌ هایی که برای این وزارتخانه پیش‌ بینی کردند را بیان کرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: ساختارهای جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهیا شده که وزیر درباره آنها گزارش داد و در ادامه جلسه نسبت به معارفه عزیزانی که در پست‌های مدیریتی منصوب شدند، پرداخت.
عزیزی یادآور شد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه مشترک، دیدگاه‌  ها و نظرات خود را درباره تحولات دفاعی و موضوعاتی که در حوزه وزارت دفاع قابل پیگیری است، مطرح کردند. نشست کاربردی بود و در راستای اهداف وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی می‌ تواند تعیین‌ کننده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала