صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سرخ‌پوشان ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سرخ‌پوشان ایران +عکس
صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سرخ‌پوشان ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس ایران با تلاش مسئولان انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار خبر حذف دو تیم باشگاهی پرطرفدار ایرانی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز خبری مبنی بر دریافت مجوز حرفه‌ای تیم پرسپولیس که برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیایی ضرورت داشته منتشر شد که با واکنش‌ مثبت کاربران و هواداران پرسپولیسی در فضای مجازی همراه شده است.

سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این تیم باشگاهی ایرانی پرطرفدار موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس شده است. سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و رئیس محترم فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ ایران، مجوز حرفه‌ای برای پرسپولیس صادر گردید. و تمام مدارک لازم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.»

صدری در مورد موانعی که بر سر راه گرفتن مجوز حرفه‌ای وجود داشته بیان کرد: «مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای این تیم وجود داشته در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است اما با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این موانع بر طرف شده است. وی در ادامه هواداران را به آرامش دعوت کرده و به آن‌ها اطمینان داه که مجوز صادر شده و جای هیچ‌ گونه نگرانی نمانده است.»

تعدادی از کاربران با ابراز خوشحالی و کری خواندن برای هواداران استقلالی واکنش نشان می‌دهند و در جواب، عده‌ای از هواداران استقلال نیز با بیان جملاتی پرسپولیس را مورد تمسخر قرار دادند. از طرفی برخی کاربران با اشاره به بدهی قبلی باشگاه پرسپولیس از دادن مجوز به این باشگاه تعجب کردند، اما برخی دیگر با پیش کشیدن موضوع پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است، مسئله را به گمراهی کشیدند.

View this post on Instagram

A post shared by perspolis (@perspolisblog)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала