حضور متفاوت و همدلی قهرمان کشتی ایران در آسایشگاه معلولین ذهنی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر حضور متفاوت و همدلی قهرمان کشتی ایران در آسایشگاه معلولین ذهنی +ویدئو، عکس
حضور متفاوت و همدلی قهرمان کشتی ایران در آسایشگاه معلولین ذهنی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
حسن یزدانی، کشتی‌گیر بزرگ ایران و قهرمان المپیک، صبح یکشنبه از نزدیک با استعدادهای معلولان آسایشگاه شهید بهشتی در مشهد دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن یزدانی صبح روز یکشنبه ۹ آبان ماه با هیأت همراه خود از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد که صنایع دستی این معلولان بود، دیدن کرد و از نزدیک با استعدادهای این افراد آشنا شد.

قهرمان کشتی ایران در حاشیه این بازدید کشتی نمادینی را با یکی از علاقمندان به این ورزش در آسایشگاه برگزار کرد و به عنوان سفیر ورزشی مجموعه"شکوه مهر" که ویژه معلولان ذهنی بی‌سرپرست است، انتخاب شد. وی از مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران خواست تا توجه ویژه‌تری به این افراد داشته باشند تا بتوان استعداد‌هایشان را کشف کرد و دیده شوند.

آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی، یکی از زیرمجموعه‌های موسسه خیریه "شکوه مهر" مشهد است که در حال حاضر از ۱۸۰ معلول ذهنی بی‌سرپرست در آن نگهداری می‌شود. این آسایشگاه به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی پسر در شرق کشور از سال ١٣٩٣ مشغول فعالیت است. موسسه خیریه "بوستان شکوه مهر" مشهد به صورت هیأت امنایی و تحت نظر سازمان بهزیستی به شماره ثبت ۳۲۲۸ در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و جزو بزرگترین مجموعه‌های توانبخشی و حمایتی کشور است.

کاربران بسیاری این مدال آور را تحسین می‌کنند و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت دارند. این کاربران معتقدند بسیار فرق است میان پهلوان و قهرمان. برخی از کاربران عنوان می‌کنند که بایستی اعمال نیک را پنهان کرد و اما جمعی بر این باورند که این اتفاق بهتر است در جامعه مطرح شود و بسیاری از آن الگو بگیرند.

کاربرانی هم عنوان می‌کنند مسئولان بهتر است از این پهلوان دلاور یاد بگیرند و در جامعه غیر از پشت میز نشستن نیز کاری انجام دهند. دسته‌ای از کاربران به اینکه حسن یزدانی از ماسک استفاده نکرده اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند ایشان الگو هستند و با وجود اینکه واکسینه شده بهتر بود از ماسک در مکان‌های شلوغ استفاده کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала