مطالعات در آرژانتین، اثربخشی اسپوتنیک وی را برای افراد سالمند تائید می‌کند

© Photo / Iss di San Marino / Andrea Costaمطالعات در آرژانتین، اثربخشی اسپوتنیک وی را برای افراد سالمند تائید می‌کند
مطالعات در آرژانتین، اثربخشی اسپوتنیک وی را برای افراد سالمند تائید می‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
مطالعات در آرژانتین کاهش مرگ و میر ناشی از کووید-19 را در میان سالمندان واکسینه شده توسط اسپوتنیک وی نشان می‌دهد.
اسپوتنیک - به گزارش صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، یک مطالعه در آرژانتین نشان داد که کارایی بالا و کاهش قابل توجه مرگ و میر ناشی از کرونا در افراد سالمند پس از واکسیناسیون اسپوتنیک وی، بیش از 660 هزار نفر بالای 60 سال در آن شرکت کردند.
در بیانیه صندوق آمده است: "صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) نتایج یک مطالعه موردی جامع انجام شده توسط وزارت بهداشت شهر بوئنوس آیرس (آرژانتین) را اعلام می کند که اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی را برای محافظت از افراد 60 سال به بالا تایید می کند."
اسپوتنیک وی دارای بهترین ایمنی در میان واکسن‌های موجود در پایتخت آرژانتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
اسپوتنیک وی دارای بهترین ایمنی در میان واکسن‌های موجود در پایتخت آرژانتین
مطالعه کامل در مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) منتشر شد. این مطالعه شامل بیش از 660 هزار نفر 60 سال و بالاتر بود که در بوئنوس آیرس زندگی می کردند و با واکسن های Sputnik V، AstraZeneca یا Sinopharm واکسینه شدند. علاوه بر این، بیش از 63 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه با واکسن روسی واکسینه شدند.
بر اساس این مطالعه، میزان عفونت پس از دریافت دو دوز واکسن بیش از 88 درصد کاهش یافته و میزان مرگ و میر نیز 96.6 درصد کاهش یافته است. این گزارش همچنین تصریح می کند که مرگ و میر در بین افراد 70 تا 79 سال 98.2٪ کاهش یافته است، و در بین افراد 80 سال یا بیشتر - 94.2٪.
در این پیام آمده است: "بنابراین، این مطالعه اثربخشی بالای  "اسپوتنیک وی" را در محافظت از سالمندان تأیید می کند.
در ماه ژوئن، وزارت بهداشت آرژانتین گزارش داد که اولین جزء واکسن اسپوتنیک وی (معروف به اسپوتنیک لایت) 78.6 تا 83.7 درصد در بین افراد 60 تا 79 ساله موثر بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала