آمار جهانی واکسیناسیون کرونا

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر آمار جهانی واکسیناسیون کرونا
آمار جهانی واکسیناسیون کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
اشتراک
تعداد تزریق واکسن کرونا در جهان از مرز 7 میلیارد گذشته است.
به گزارش اسپوتنیک، با استناد به اعلامیه های رسمی و آمار رسانه‌ها، تعداد تزریق واکسن کرونا در جهان از مرز  7 میلیارد گذشته است.
چین با 2,3 میلیارد تزریق در ردیف اول، هند با 1,1 میلیارد در ردیف دوم و آمریکا با 0,4 میلیارد در ردیف سوم رتبه‌بندی واکسیناسیون قرار دارند. هنوز مشخص نیست که ساکنان کدام کشورها واکسیناسیون کامل (دو تزریق) را پشت سر گذاشته اند.
 کشف جدید درباره کرونا: کووید 19 برای شنوایی خطرناک است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2021
کشف جدید درباره کرونا: کووید 19 برای شنوایی خطرناک است
آهنگ کمپین واکسیناسیون کاهش می یابد. میلیارد دُز قبلی طی 29 روز مصرف شد و میلیارد بعدی طی 37 روز. در کشور مالت و امارات حدود 90 درصد ساکنان واکسینه شده اند.
در سنگاپور، شیلی، برونئی، ایسلند، کامبوجیا، قطر، اسپانیا، کره جنوبی، پرتغال و کوبا حدود 80 درصد ساکنان واکسینه شده اند. در روسیه بیش از 50,9 میلیون نفر از ساکنان هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند و 56,8 میلیون دوز اول را زده اند. سطح ایمنی جمعی 46,8 درصد است.
هم‌اکنون در جهان بیش از 10 واکسن در جهان به ثبت رسیده اند: اسپوتنیک وی، اسپوتنیک لایت، کوویواک و اپیواک کرونا از روسیه، فایزر- بیون تک تولید مشترک آمریکا – آلمان، آسترازنکا تولید مشترک بریتانیا – سوئد، سینوواک و سینوفارم چین، کوواکسین هند، و واکسن های آمریکایی، مدرنا و جانسون و جانسون.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала