واکنش‌ها به نحوه ایستادن معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در کنار پرچم این کشور +عکس

© Photo / IRNAواکنش‌ها به نحوه ایستادن معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در کنار پرچم این کشور +عکس
واکنش‌ها به نحوه ایستادن معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در کنار پرچم این کشور +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2021
اشتراک
پشت کردن معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در دیدار با مقامات اتحادیه اروپا خبرسار شد.
به گزارش اسپوتنیک، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای دیدار با مقامات اتحادیه اروپا در خصوص موضوعات مرتبط با مذاکرات احیای برجام به بلژیک سفر کرده بود. و بر اساس تصویر منتشر شده در فضای مجازی، کاربران پشت کردن او به پرچم ایران را خلاف پروتکل‌های دیپلماتیک عنوان کرده و از وی به تندی انتقاد می‌کنند.
کاربران بسیاری با جملات طنزآمیز و انتقادی از نحوه‌ی ایستادن معاون سیاسی وزیر امور خارجه در کنار پرچم ایران اظهارنظر می‌کنند. برخی عنوان می‌کنند دقیقا معلوم نیست در تیم تشریفات وزارت خارجه چه خبر است و چه می‌گذرد و وقتی کسی که منصوب به مقامی نیست چنین اتفاقی رخ می‌دهد. برخی از این کاربران عنوان می‌کنند ممکن است عکاس و یا آقای باقری به این موضوع توجه نکرده باشند، پس کار تیم تشریفات در این میان چیست؟!
جمعی دیگر عنوان می‌کنند ممکن است ایشان به رعایت پروتکل‌های دیپلماتیک آشنا نباشد اما بد نبود یک نیم نگاهی به طرف مقابل می‌انداخت.
گروهی از کاربران زوایه دوربین برای عکاسی یا اشتباه ایستادن طرف مقابل را عنوان می‌کنند و معتقدند این طرز ایستادن اشتباه نبوده و با توجه به مرور عکس‌های قدیمی و ایستادن ظریف و همچنین دقت در نحوه‌ی ایستادن معاونین کشورهای مختلف درمی‌یابیم که علی باقری کاملا درست ایستاده است.
علی موسوی، فعال رسانه‌ای نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «میگن علی باقری پشت به پرچم ایستاده عکس گرفته و این کار خلاف پروتکل دیپلماتیک است و کاری اشتباه، اما نمی‌دانم چرا زمان ظریف این پروتکل‌ها نبود؟»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала