در آمریکا شرط اصلی نزدیک شدن به روسیه عنوان شد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا شرط اصلی نزدیک شدن به روسیه عنوان شد
در آمریکا شرط اصلی نزدیک شدن به روسیه عنوان شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2021
اشتراک
ژورنالیست آمریکایی: ایالات متحده باید به خاطر دوستی با روسیه از تحمیل ارزش ها دست بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، The American Conservative می نویسد؛ اگر این کشور می‌خواهد به روسیه نزدیک‌تر شود، باید رویکرد مبلغان در سیاست خارجی را کنار بگذارد.
مایک میدوکرافت، نویسنده این مقاله گفت: "سیاست خارجی ایالات متحده در روسیه به عنوان یک تهدید تلقی نمی شود، مهم نیست که چقدر فعالیت نظامی خود را در اروپا کاهش دهیم. لازم است به جنگ صلیبی برای دفاع از لیبرالیسم پایان دهیم."
به گفته این روزنامه نگار، بر روسیه نمی توان با ابزار مادی مانند فشار اقتصادی یا فشار نظامی  تاثیر گذاشت.
در عوض، او خواستار تغییر در ماهیت رفتار ایالات متحده در عرصه بین المللی است. نویسنده اضافه می کند که آمریکا اکنون هیچ انحرافی از جزمیات لیبرال را تحمل نمی کند و رهبری آمریکا در تلاش است تا کشورهای دیگر را مطابق با الگوی خود تغییر دهد.
میدوکرافت افزود: "روسیه هم کمونیسم و ​​هم لیبرالیسم را تجربه کرده است و هیچ کدام را دوست نداشته است. ما باید این قدرت را پیدا کنیم که جهان شمولی خود را کنار بگذاریم و چیزی پیدا کنیم که ما را به قطب های دیگر تمدن نزدیکتر کند."
این روزنامه نگار همچنین هدف از چنین نزدیکی را نام برد. به نظر او، ایالات متحده برای مقابله موثر با چین به روسیه نیاز دارد. میدوکرافت گفت که برای انجام این کار، مسکو باید پکن را رقیب مهم‌تری نسبت به واشنگتن بداند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала