کنایه مجری بخش خبری تلویزیون ایران به اظهارات بازیگر سرشناس +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کنایه مجری بخش خبری تلویزیون ایران به اظهارات بازیگر سرشناس +ویدئو
کنایه مجری بخش خبری تلویزیون ایران به اظهارات بازیگر سرشناس +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
اشتراک
انتقاد بخش خبری ۲۰:۳۰ از صبحت‌های آتیلا پسیانی با واکنش‌های منفی کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آتیلا پسیانی در رابطه با تماشای سریال‌های تلویزیون ایران در یک گفت‌و‌گو عنوان کرد: «با وجود اینکه در سریال‌های ایرانی بازی می‌کنم و پیشنهاداتی برای ایفای نقش در این سریال‌ها دارم، اما ۱۷ سال است که تلویزیون و برنامه‌هایش را نگاه نمی‌کنم و چند برنامه را که دیده، مثل قبل بوده و مجموعه‌های تلویزیون شبیه به هم هستند.»

و اما ویدئوی پخش این بخش از صحبت‌های این هنرپیشه از بخش خبری ۲۰:۳۰ که از شبکه‌ی دوم سیمای ایران روی آنتن می‌رود به همراه تعجب و کنایه گزارشگر این خبر، نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش کاربران به این کنایه بسیار بیشتر از واکنش آنها به صحبت‌های آتیلا پسیانی بوده است.

کاربران عنوان می‌کنند برخلاف کنایه و تعجب مجری خبری با نظر این هنرمند موافق هستند که برنامه‌های تلویزیون ایران تقریبا مشابه هستند و خلاقیت و نوآوری در آنها برای جذب مخاطب بسیار پایین است و عموم مردم تمایلی به تماشای برنامه‌های تلویزیونی ندارند. جمعی از این کاربران عنوان می‌کنند ما خود جزو دسته‌ای از مردم هستیم که به جای تماشای سریال‌های تلویزیون که غالب یک محتوی را دارند از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی استفاده می‌کنیم.

گروهی از کاربران نیز معتقدند تلویزیون ملی ایران را فقط برای پخش مسابقات ورزشی و اخبار تماشا می‌کنند و صحبت‌های این هنرمند را کاملا تایید می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала