چه مقدار از سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های ایران تأمین شده است؟

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر برق
برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
اشتراک
کارشناس: روند سوخت رسانی به نیروگاه‌ها خوب بوده و انتظار می‌رود این همکاری با وزارت نفت همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به گزارش شرکت مدیریت برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از افزایش ۴۵۰ میلیون لیتری ذخایر نفت گاز مایع نیروگاه‌ها نسبت به سال قبل خبر داد.
وی در ادامه افزود: «در حال حاضر روند سوخت رسانی به نیروگاه‌ها خوب بوده و انتظار می‌رود این همکاری با وزارت نفت همچنان ادامه داشته باشد تا با تأمین مناسب سوخت و همکاری خوب مشترکان زمستان امسال را بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.
۷۰ درصد ذخایر سوخت نیروگاه‌ها تکمیل شده است. روند سوخت رسانی به نیروگاه‌ها خوب بوده و انتظار می‌رود این همکاری با وزارت نفت همچنان ادامه داشته باشد. سوخت اصلی نیروگاه‌های حرارتی که تأمین کننده اصلی برق کشور هستند گاز است و پس از آن سوخت نفت گاز به عنوان سوخت پشتیبان استفاده می‌شود.
 نیرگاه برق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
هفت میلیارد دلار برای احداث نیروگاه سرمایه گذاری می شود
تا کنون ۲۲۰ هزار دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز معادل هزار مگاوات برق نیروگاه از طریق الگوی بار مصرفی و اطلاعات مردمی کشف شده است. بیش از ۵۶ درصد از کشفیات توسط مردم صورت گرفته است.
این مشترکان سعی می‌کنند برای جلوگیری از ردیابی، دستگاه‌های اندازه گیری را به خطا بیندازند که این خود مانعی است در مسیر تشخیص و کشف این مراکز که امیدواریم با همکاری بیشتر مردم در این مسیر موفق‌تر عمل کنیم.
یکی از مسائل مهمی که در هر کشوری پیش بینی می‌شود آمادگی برای مقابله با حملات سایبری است که در صنعت برق ایران نیز در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است. در مورد پرداخت خسارت ناشی از خاموشی‌های اخیر مشترکان اقدام‌های خوبی صورت گرفته و پیش بینی می‌شود تا اوایل آذرماه با مشخص شدن شرکت بیمه و انعقاد قرارداد، با توجه به ثبت اطلاعات مشترکان، پرداخت‌ها در سریع‌ترین زمان انجام پذیرد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала