حواشی آردهای حشره زده یک نانوایی در آبادان +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAحواشی آردهای حشره زده یک نانوایی در آبادان +ویدئو، عکس
حواشی آردهای حشره زده یک نانوایی در آبادان +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
اشتراک
انتشار ویدئویی از آردهای حشره زده در یک نانوایی با انتقاد کاربران و واکنش مسئولان شرکت غله همراه شد
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی از دو جوان در یک نانوایی در استان خوزستان در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می‌کنند آردهایی که الک می‌کنند برای تهیه خمیر، پر از شپش هستند و با توجه به اینکه روی کیسه‌ی این آرد تاریخ شهریور ۱۴۰۰ درج شده است اما آرد بی‌کیفیت و حشره زده است.

ضمن اینکه برخی رسانه‌های رسمی ایران به این ویدئو اشاره کردند، در میان کاربران در صفحات اجتماعی نیز دست به دست شده است و نگرانی آنها را از به خطر افتادن سلامتی‌شان به همراه داشته است که با نظرات مختلف به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند.

اما به دنبال این حواشی و بازتاب این ویدئو، در واکنش به این مسئله، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تاکید کرد که تمامی آردهای توزیع شده در واحدهای نانوایی در سطح استان خوزستان بهداشتی و با کیفیت هستند. امید جهان‌نژادیان پنج شنبه شب در گفت‌و‌گویی با صدا و سیما با اشاره به پخش فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وجود آردهای تاریخ گذشته و حشره زده در یک واحد نانوایی گفت: «با پیگیری‌های انجام شده این واحد نانوایی که در شهرستان آبادان فعالیت دارد، شناسایی و مشخص شده است؛ این واحد به علت تخلفات متعددی که داشته کسر سهمیه شده است. و به علت کسر سهمیه اقدام به پخش این کلیپ می‌کند و این آرد که در فیلم منتشر شده است، عامدانه از شهریور ماه نگه داشته شده بود.»

وی با بیان اینکه این موضوع با حساسیت در دست پیگیری است، ادامه داد: «اداره کل غله و خدمات بازرگانی متولی توزیع آرد به واحدهای نانوایی استان است و هر ۱۰ روز یک بار، آرد میان این واحدها توزیع می‌شود. آردهای توزیع شده در واحدهای نانوایی در کارخانجات استاندارد و با کیفیت استان و به صورت بهداشتی تولید می‌شود.»

View this post on Instagram

A post shared by namayealborz (@namayealborz)


کاربران عنوان می‌کنند اگر آردهای بی‌کیفیت و حشره زده در نانوایی‌ها توزیع شده باشد جای بسیار تاسف دارد و مردم باید به این موضوع اعتراض کنند چراکه سلامتی‌شان در خطر است اما اگر این موضوع کذب باشد باید با این نانوایی که با چنین ادعایی موجب تشویش اذهان عمومی شده است به صورت جدی برخورد شود تا از اتفاقات این چنینی که مردم را آزرده خاطر و نگران می‌کند جلوگیری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала