کشف حجاب نیمه‌ی بانوی ‌بازیگر پرحاشیه، کامل شد +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشف حجاب نیمه‌ی بانوی ‌بازیگر پرحاشیه، کامل شد +عکس، ویدئو
کشف حجاب نیمه‌ی بانوی ‌بازیگر پرحاشیه، کامل شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2021
اشتراک
تصویری از مهناز افشار در کنار دوستش در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد وی کلاه گذاشتن و لچک سر کردن را رها کرده و کاملا کشف حجاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مهناز افشار بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایران که در فضای مجازی نیز فعال و نسبتا پرحاشیه است و موفقیت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی‌اش در سال‌های اخیر او را به یکی از سلبریتی‌های جنجالی در ایران تبدیل کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان (@joulbak)


این بانوی بازیگر پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته اس و.یکی از حواشی پی در پی از این بازیگر مهاجرت و سیر تکامل کشف حجاب او بود، چراکه او حجاب خود را کامل نشان نداده بود و بیشتر اوقات کلاه بر روی موهایش قرار می‌داد و ادعا می‌کرد قرار است به ایران بازگردد به همین دلیل حجابش را تا حد امکان حفظ می‌کرد. اما به تازگی عکس جدیدی از وی در فضای مجازی منتشر شد که او راه بدون هیچ حجابی نشان می‌دهد.

View this post on Instagram

A post shared by خــدا♥🧿 (@pic4w)


کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به وایرال شدن این تصویر از کشف حجاب جدید مهناز افشار واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران معتقدند هر زن شناخته شده‌ای که از ایران مهاجرت کند قطعا از همان اول کشف حجاب می‌‌کند فقط شاید به عموم و در فضای مجازی آن را به نمایش نگذارد و همچنین زندگی و نوع پوشش شخصی خودش است و حجاب سر نداشتن برای کسی که مدت طولانی است از ایران رفته چیز عجیبی نیست.

جمعی دیگر از کاربران نیز به این موضوع اشاره می‌کنند که شاید درگیر کارهای اقامتش بود و به این دلیل حجابش را کامل نشان نمی‌داد چون بلاتکلیف بود احتمالا الان ماندگار شده است. برخی نیز با کنایه و تمسخر به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. گروهی از کاربران متعجب هستند از اینکه برخی از مردم خود را درگیر چنین حاشیه‌هایی در فضای مجازی می‌کنند و از زندگی خود غافل می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала