استقبال روسیه از لغو محدودیت‌های اتحادیه اروپا در آرژانتین

© Flickr / Eduardo Amorimاستقبال روسیه از لغو محدودیت‌های اتحادیه اروپا در آرژانتین
استقبال روسیه از لغو محدودیت‌های اتحادیه اروپا در آرژانتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2021
اشتراک
بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه از لغو محدودیت های اتحادیه اروپا در آرژانتین استقبال می کند.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) از تصمیم اتحادیه اروپا برای لغو محدودیت ها برای ورود آرژانتینی ها و سفر به آرژانتین استقبال کرده است، جایی که اکثریت مردم با واکسن "اسپوتنیک وی" واکسینه شده اند.
شورای اتحادیه اروپا پیشتر در روز جمعه گزارش داد، اتحادیه اروپا در ارتباط با بهبود وضعیت کووید، آرژانتین، کلمبیا، نامیبیا و پرو را به فهرست کشورهایی که توصیه می‌شود محدودیت‌های سفر با آنها لغو شود، اضافه کرد.
در بیانیه این صندوق در توئیتر آمده است: صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از تصمیم اتحادیه اروپا برای لغو محدودیت‌های سفر از آرژانتین استقبال می‌کند، جایی که بیشتر مردم با "اسپوتنیک وی" واکسینه شده‌اند.
این می افزاید که "اسپوتنیک وی" به آرژانتین کمک کرده است تا 30 بار عفونت های جدید را کاهش دهد، و تصمیم اتحادیه اروپا موفقیت کمپین واکسیناسیون آرژانتین را تأیید می کند.
این مطلب یادآوری می کند که آرژانتین به فهرست کشورهایی که اتحادیه اروپا بازدید از آنها را بی خطر می داند، پیوست که شامل امارات، شیلی، اردن و سن مارینو نیز می شود که در آن ها واکسن "اسپوتنیک وی" نیز استفاده می شود. در این پیام آمده است: "پیش از این، اسرائیل به 100 کشور دیگر پیوست که مسافران واکسینه شده با "اسپوتنیک وی" را می پذیرند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала