واکنش اتحادیه اروپا به تروریستی اعلام شدن سازمان‌های غیر دولتی فلسطینی

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به تروریستی اعلام شدن سازمان‌های غیر دولتی فلسطینی
واکنش اتحادیه اروپا به تروریستی اعلام شدن سازمان‌های غیر دولتی فلسطینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
اتحادیه اروپا پس از تروریستی اعلام شدن سازمان‌های غیردولتی فلسطینی، از اسرائیل توضیح می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی سرویس سیاست خارجی اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: اتحادیه اروپا قصد دارد در رابطه با تصمیم این رژیم برای تروریستی شناختن شش سازمان غیرانتفاعی فلسطینی از اسرائیل توضیح بخواهد.
اتحادیه اروپا در مورد گنجاندن شش سازمان فلسطینی (در لیست سازمان‌های تروریستی) توسط وزارت دفاع اسرائیل جدی است. این پیامدهای گسترده ای برای سازمان ها از نظر سیاسی، حقوقی و مالی دارد. نماینده اروپا در بیانیه ای کتبی گفت:
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایلی که بر اساس آن تصمیم گرفته شده است، با مقامات اسرائیلی تماس خواهیم گرفت.
به گفته وی، اتحادیه اروپا هرگز از سازمان های تروریستی حمایت مالی نکرده است، تمام اتهامات قبلی در مورد سوء استفاده از بودجه اتحادیه اروپا توسط سازمان های فلسطینی تایید نشده است. وی تاکید کرد که اگر خلاف آن ثابت شود، اتحادیه اروپا به دنبال بازپرداخت وجه خواهد بود.
در عین حال، بروکسل گفت که به حمایت از جامعه مدنی افتخار می کند که به نوبه خود صلح و اعتماد متقابل بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها را ارتقا می دهد.
پیش از این، وزارت دفاع اسرائیل شش سازمان غیردولتی فلسطینی را به دلیل ارتباط با جبهه مردمی برای آزادی فلسطین  که در اسرائیل تروریستی شناخته می شود، به عنوان تروریست به رسمیت شناخت. این سازمان ها شامل سازمان هایی مانند اتحادیه کمیته های زنان فلسطین، انجمن حمایت از زندانیان و حقوق بشر، مرکز تحقیق و توسعه بیسان، سازمان الحق، سازمان بین المللی حمایت از کودکان - فلسطین و اتحادیه کمیته های کارگران کشاورزی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала