ترامپ کوتاه نمی آید و دوباره می گوید در انتخابات آمریکا تقلب شده

© Photo / Screenshot/YouTube/ CTV Newsترامپ کوتاه نمی آید و دوباره می گوید در انتخابات آمریکا تقلب شده
ترامپ کوتاه نمی آید و دوباره می گوید در انتخابات آمریکا تقلب شده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر تاکید کرد که در انتخابات ریاست ‌جمهوری این کشور در ایالت پنسیلوانیا تقلب شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ترامپ نامه ای سرگشاده به وال استریت ژورنال نوشت که پیشتر دادگاه عالی ایالت پنسیلوانیا را به دلیل صدور اجازه شمارش آرای پستی که ارسال شده سه روز پس از انتخابات، مورد انتقاد قرار داده است. به نوشته وال استریت ژورنال ، البته  این کار نقشی نداشت، زیرا جو بایدن با 80.5 هزار رای از ترامپ در این ایالت پیشی گرفت و بدین ترتیب همه 20 انتخاب کننده الکترال از پنسیلوانیا را در سیستم رای گیری دو مرحله ای برای انتخاب رئیس جمهور دریافت کرد.
شبکه اجتماعی ترامپ هک شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
شبکه اجتماعی ترامپ هک شد
ترامپ خطاب به سردبیران این روزنامه نوشت: در واقع در انتخابات تقلب شد که متأسفانه شما هنوز متوجه آن نشده اید.
وی مجدداً تأکید کرد که تقریباً 72000 رأی پستی  پس از پایان رأی گیری در 3 نوامبر 2020 دریافت و شمارش شد. وی همچنین ادعا کرد که بیش از 10500 رای از رای دهندگان ناموجود آمده است، صدها هزار رای "به طور غیرقانونی به صورت مخفیانه شمارش شده "، ده ها هزار نفر دو بار ثبت نام کرده اند، صدها هزار رای دهنده بلافاصله پس از انتخابات از لیست های انتخاباتی خذف شده اند و غیره.
ترامپ گفت: «در واقعیت، تفاوت  80555 رأی در مقایسه با این همه فساد و بی نظمی در رأی گیری، چیزی نیست».
ترامپ و حامیانش پیش از این حدود 50 شکایت علیه نتایج انتخابات در تعدادی از ایالت ها به دادگاه ها تقدیم کرده و تقریباً در همه آنها شکست خورده اند. دیوان عالی ایالات متحده همچنین از بررسی اتهامات ترامپ در مورد تخلفات انتخاباتی خودداری کرد. تقریباً همه دموکرات‌ها و برخی جمهوری‌خواهان و همچنین رسانه‌ها می‌گویند که هیچ تخلف انتخاباتی جدی وجود نداشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала