اتهام تبانی علیه دروازه بان ایرانی شاغل در نروژ

© Wikipedia / Steindy اتهام تبانی علیه دروازه بان ایرانی شاغل در نروژ
اتهام تبانی علیه دروازه بان ایرانی شاغل در نروژ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
مقامات باشگاه میوندالن نروژ درباره احتمال تبانی سوشا مکانی، گلر ۳۴ ساله ایرانی خود تحقیقاتی را انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دانشجو، در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ نروژ شکست 7-0 میوندالن برابر تیم میانه جدولی هاگسوند بود که باعث شد این تیم در قعر جدول شرایط بدتری پیدا کند.
رسانه‌های نروژی از انجام تحقیقات از سوشا مکانی، گلر این تیم درباره احتمال تبانی او در این مسابقه خبر می‌دهند.
نادر فریاد شیران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
افشای نام جادوگر فدراسیون فوتبال ایران
سایت «آفتن‌پوستن» نروژ در این خصوص می‌نویسد: مقامات باشگاه میوندالن درباره احتمال تبانی سوشا مکانی، گلر ۳۴ ساله خود تحقیقاتی را انجام دادند. خود مکانی در این باره می‌گوید: میوندالن دراین‌باره نگرانی‌هایی داشت اما به خوبی از من حمایت کردند. اتهاماتی که به من در فضای مجازی وارد شد هیچ پایه و اساس و مدرکی نداشت. خیلی از کسانی که این مطالب را منتشر کرده‌اند حتی معنای آن را نیز نمی‌دانند و اطلاع ندارند چه چیزی را به اشتراک گذاشته‌اند. هدف آنها نابود کردن من است. برای سال‌ها در فوتبال ایران نتوانستند این کار را انجام دهند و حالا که اینجا هستم دوباره تلاش خود را آغاز کرده‌اند.
برنیک وولفسبرگ، مدیر این تیم نیز درباره اتفاقات اخیر می‌گوید که روال معمول در چنین پرونده‌هایی این است که فدراسیون فوتبال نروژ را در جریان موضوع قرار دهند. وی گفت: ما چندین پیام درباره بازی هفته قبل خود دریافت کردیم که یکی از بازیکنان ما را متهم می‌کرد. ما هم روال معمول را دنبال کردیم و فدراسیون را در جریان قرار دادیم. ما تمام کارهایی که به‌عنوان یک باشگاه موظف به انجام آن بودیم را کرده‌ایم.
سوشا مکانی نیز در این خصوص می گوید: هیچ نگرانی در این زمینه ندارم و می‌دانم که هیچ چیزی وجود ندارد. خودم می‌دانم که هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام و مشکلی ندارم.
از سوی دیگر وولفسبرگ هم از گلر تیمش حمایت کرده و می‌گوید که  اصلا به او شک نداریم. این به نظر ما هم یک کمپین برای ابراز تنفر از مکانی است و برای ما مشخص شده که چه کسی این پیام‌ها را فرستاده است. به نظرم او به خوبی این موضوع را مدیریت کرد و توانست با آن کنار بیاید. همان‌طور که خودش گفت این کار هوادارانی بود که چندان رابطه خوبی با مکانی ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала