گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از نشست دوم همسایگان افغانستان در تهران

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / Meghdad Madadi / گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از نشست دوم همسایگان افغانستان در تهران
گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از نشست دوم همسایگان افغانستان در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت که صلح تنها از "دولت فراگیر" در افغانستان برمی‌آید.
به گزارش اسپوتنیک، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص پیام نشست دوم همسایگان افغانستان در تهران اظهار داشت: صلح تنها از دولت فراگیر و احترام به خواست مردم افغانستان برمی‌آید.
امیرعبداللهیان در حساب توئیتری خود نوشت: مفتخرم که میزبان نشست بسیار سازنده همسایگان افغانستان بودم. پیام این کنفرانس روشن است: صلح تنها از دولت فراگیر و احترام به خواست مردم اقغانستان برمی‌آید.
وزیر خارجه ایران در ادامه افزود: آینده افغانستان و منطقه ما در میان است. ایران و پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان، چین، ترکمنستان و روسیه برای کمک به مردم افغانستان آماده هستند.
لازم به ذکر است که امروز پنجم آبان ماه ۱۴۰۰ دومین نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد در این نشست وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، پاکستان، ترکمنستان و ازبکستان به صورت حضوری و وزرای خارجه جمهوری خلق چین و فدراسیون روسیه به صورت مجازی شرکت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала