رزمایش مشترک نیروهای هوابرد روسیه و مصر

© Sputnik / Aleksei Kudenkoرزمایش مشترک نیروهای هوابرد روسیه و مصر
رزمایش مشترک نیروهای هوابرد روسیه و مصر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
اشتراک
نیروهای هوابرد روسیه و مصر در مرحله پایانی رزمایش مشترک خود، آزادسازی یک روستا از دست تروریست ها و ارائه کمک های بشردوستانه به ساکنان آنرا تمرین کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله پایانی رزمایش «مدافعان دوستی» روز چهارشنبه در میدان آموزشی وادی سکران در منطقه ای بیابانی در 60 کیلومتری شرق قاهره، پایتخت مصر برگزار شد. نیروهای هوابرد روسیه به همراه همکاران خود از نیروهای هوابرد نیروهای مسلح مصر، یاد گرفتند که به مدت یک هفته به طور مشترک عمل کرده و فرود عملی با استفاده از انواع مختلف سیستم های چتر نجات را  انجام دهند و همچنین فرود بدون چتر نجات و  ماموریت های آموزشی و  رزمی ضد تروریستی و جهت گیری در مناطق بیابانی را تمرین کردند.
ساخت سامانه موشکی جدیدی برای نیروهای هوابرد روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2021
ساخت سامانه موشکی جدیدی برای نیروهای هوابرد روسیه
در مرحله فعال رزمایش، بیش از 200 چترباز روسی و مصری از جمله با چترهای هدایت شونده موسوم به بال از ارتفاعات 600 تا 3500 متری فرود آمدند.
عملیات علیه دشمن فرضی که روستای مرزی را تصرف کرده بود توسط یگان های شناسایی آغاز شد که از ارتفاع حدود 3000 متری از هواپیمای ایلیوشین 76  (Il-76MD) فرود آمدند. بعد از اینکه آنها منطقه را اشغال کردند، نیروهای شناسایی منطقه را شناسایی کردند. به دنبال آن تجهیزات متشکل از شش ماشین جنگی هوابرد (BMD-2K-AU) با استفاده از یک سیستم چتریفرود آمدند.
پس از محاصره روستا ، شرکت کنندگان در تمرینات گروگان های فرضی را آزاد کرده و 160 ستیزه جوی فرضی که حاضر به تسلیم نشدند، نابود و 90 نفر "اسیر" شدند.
همچنین فرود نیروها به منظور تصرف مقر فرماندهی دشمن فرضی انجام شد.
در پایان عملیات، کمک های بشردوستانه به روستای آزاد شده تحویل شد.
سپهبد آندری سردیوکوف،  فرمانده نیروی هوابرد روسیه، عاطف مدی، فرمانده نیروهای هوابرد مصر و  گئورگی بوریسنکو، سفیر روسیه در مصر، ، این رزمایش را تماشا کردند.
رزمایش مدافعان دوستی-2021 با حضور بیش از 500 پرسنل نظامی روسیه و مصر از 17 تا 29 اکتبر در مصر برگزار می شود. این پنجمین رزمایش مشترک است: اولین رزمایش در سال 2016 در اسکندریه مصر برگزار شد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала