پیشنهاد گزارشگر پرحاشیه ایرانی در رابطه با جوک‌های ساختگی درباره خودش +ویدئو

© Photo / IRNAپیشنهاد گزارشگر پرحاشیه ایرانی در رابطه با جوک‌های ساختگی درباره خودش +ویدئو
پیشنهاد گزارشگر پرحاشیه ایرانی در رابطه با جوک‌های ساختگی درباره خودش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.10.2021
اشتراک
جواد خیابانی گزارشگر فوتبال اعلام کرد تصمیم دارد درآمد چاپ کتاب جوک‌هایش را به خیریه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی قسمتی از برنامه دورهمی در رسانه اینترنتی تی وی پلاس انتشار یافته که جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال میهمان برنامه است و مجری با بیان جملات معروف این گزارشگر، وی را به چالش کشید که مورد توجه کاربران فضای مجازی و طرفداران این گزارشگر محبوب مردمی واقع شده است.

در ابتدای ویدئو، مهران مدیری مجری برنامه با لحن طنزآمیز، پیدا کردن چند جمله قصار از جواد خیابانی خبر داد و بیان می‌کند، تصمیم دارد این جملات را به صورت کتاب درآورد. در ادامه جواد خیابانی صحبت‌هایی درباره فرانچسکو توتی را آغاز کرد و گفت: «این بازیکن ایتالیایی لهجه رومی داشته و در ایتالیا، شمالی‌ها، تورینی‌ها و میلانی‌ها که ثروتمندان ایتالیا هستند، رومی‌ها را به خاطر لهجه‌شان مسخره می‌کنند. فرانچسکو توتی در اقدامی جوک‌هایی که راجع به او ساخته بودند را به صورت کتاب در تیراژ یک میلیون نسخه منتشر می‌کند و به فروش رسانده و درآمد آن را به خیریه می‌بخشد.»

خیابانی پس از بیان داستان توتی اعلام کرد حاضر است اگر ناشری پیدا شود تا تمام جوک‌هایی که درباره او ساخته شده را به چاپ برساند تمام درآمد آن را صرف خیریه کند.

View this post on Instagram

A post shared by @shik_pic_clip


این گزارشگر افزود: «چنین طرحی در ذهنش بوده و اسم کتاب را جواب‌های جواد به اشتباهاتش، نام گذاری کرده است.»

تعدادی از کاربران با بیان جملات قصار این گزارشگر پرحاشیه، به این خبر واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای از ایده او استقبال کرده و واکنش مثبت نشان می‌دهند و بعضی می‌گویند محبوبیت جواد خیابانی غیر از گفتن جملاتی طنزآمیز به خوش اخلاقی، مهربانی و انسانیتش مربوط است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала