استقبال کاربران از افتتاح موزه خودروهای تاریخی تهران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Mikhail Fomichevاستقبال کاربران از افتتاح موزه خودروهای تاریخی تهران +عکس، ویدئو
استقبال کاربران از افتتاح موزه خودروهای تاریخی تهران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2021
اشتراک
موزه تاریخی خودرو ایران با نمایش ۶۱ خودرو شروع به کار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبری مبنی بر افتتاح موزه خودروهای تاریخی ایران با نمایش ۶۱ خودروی منحصر به فرد مربوط به دوره قاجار و پهلوی، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

موزه خودروهای تاریخی ایران با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با نمایش ۶۱ خودروی منحصر به فرد که از دوران قاجار و پهلوی به جا مانده افتتاح گردید. گفته می‌شود این موزه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان توسط موسسه موزه‌های بنیاد مستضعفان احداث شده و در فضایی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع در ۴ سالن به معرض نمایش عموم در آمده است.

View this post on Instagram

A post shared by parvin (@parvingh81)


این موزه در غرب شهر تهران پایتخت ایران دایر و از روز یکشنبه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

تعدادی از کاربران از وجود چنین خودروهایی در قدیم ابراز بی اطلاعی می‌کنند و تعدادی دیگر بر این باورند، خودروها ماکت و تقلبی هستند و اصل آن‌ها یا به کشورهای دیگر فروخته شده و یا در دست افرادی که کلکسیون اموال عتیقه دارند نگهداری می‌شوند.
برخی دیگر بر این عقیده‌اند، رفتن موزه آن‌ها را دچار افسردگی می‌کند زیرا یاد خاطرات خوش گذشته دلتنگ‌شان می‌کند، اما بعضی دیگر نظراتی در مورد اتومبیل‌های لوکس قدیمی بیان می‌کنند که معلوم می‌شود علاقه زیادی به چنین خودروهایی دارند، اما خودشان آخرین مدل خودروهای سال را سوار می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала