دستگیری اخلالگر ۶۹ میلیارد ریالی در آذربایجان غربی

© Fotolia / Wernerimagesدستگیری اخلالگر ۶۹ میلیارد ریالی در آذربایجان غربی
دستگیری اخلالگر ۶۹ میلیارد ریالی در آذربایجان غربی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2021
اشتراک
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سرشاخه اخلال در نظام اقتصادی این استان با ۶۹ میلیارد ریال تخلف ارزی، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سرهنگ بابک فرشباف، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در این زمینه اظهار کرد افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی انتظامی این استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه و عنصر اصلی اخلال در نظام اقتصادی با پوشش ورود کولر گازی به کشور شدند.
بازداشت متهمان خرید و فروش کودکان و نوزادان در مشهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2021
بازداشت متهمان خرید و فروش کودکان و نوزادان در مشهد
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مأموران امنیت اقتصادی مشخص شد که متهم در پوشش شرکت وارداتی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا اقدام به دریافت ارز جهت واردات کالا کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: اتهام این فرد، عدم اجرای تعهدات ارزی مربوط به تولیدکنندگان و واردکنندگان و اخلال در نظام اقتصادی ارزی بانکی بوده است.
سرهنگ فرشباف اظهار کرد: متهم اصلی این پرونده که مدیرعامل این شرکت بود، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شد.
وی گفت: کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت میزان تخلفات ارزی صورت گرفته را ۶۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала