درخواست کمک 8 میلیارد دلاری سازمان ملل برای مبارزه با کرونا

© AP Photo / Seth Wenigدرخواست 8 میلیارد دلاری سازمان ملل برای مبارزه با کرونا
درخواست 8 میلیارد دلاری سازمان ملل برای مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2021
اشتراک
سازمان ملل متحد و سازمان جهانی بهداشت به 8 میلیارد دلار برای واکسیناسیون جهانی در برابر نیاز دارند
به گزار اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل متحد به سرمایه گذاری فوری 8 میلیارد دلاری برای اجرای استراتژی واکسیناسیون مردم جهان در برابر کرونا نیاز دارند و از گروه بیست (G20) در این مورد درخواست کمک کرد.
نظر کارشناسان درباره موارد مرگ بر اثر کرونا در واکسینه‌شده‌ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
نظر کارشناسان درباره موارد مرگ بر اثر کرونا در واکسینه‌شده‌ها
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی ویدئویی به شرکت کنندگان در کنفرانس بهداشت جهانی بهداشت در برلین گفت: ما برای تزریق عادلانه واکسن به 8 میلیارد دلار نیاز به تزریق نقدی فوری داریم و ما از گروه 20 می خواهیم در این زمینه به ما کمک کند.
وی افزود: علاوه بر این، برای جلوگیری از اشتباهاتی که در حال حاضر انجام می شود، به ویژه توزیع نابرابر واکسن ها در جهان، ایجاد یک معماری "مدرن و با بودجه مناسب" برای آمادگی همه گیری ضروری است.
گوترش در پایان گفت: کووید -19 آخرین بیماری همه گیر نیست که با آن روبرو هستیم، اما ممکن است آخرین بیماری همه گیر باشد که در مبارزه با آن شکست خورده ایم.
در اوایل ماه اکتبر، تدروس آدهانوم، رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت که حداقل 11 میلیارد دوز واکسن کرونا برای پوشش 70 درصد جمعیت همه کشورها مورد نیاز است. براساس استراتژی سازمان بهداشت جهانی، این میزان واکسیناسیون باید تا اواسط سال 2022 محقق شود و تا پایان امسال حداقل 40 درصد از جمعیت جهان باید واکسینه شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала