وضعیت سلامتی بانوی بازیگر پس از فلج شدن فک وی به دلیل قصور پزشکی +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Ake1150sbوضعیت سلامتی بانوی بازیگر پس از فلج شدن فک وی به دلیل قصور پزشکی +ویدئو، عکس
وضعیت سلامتی بانوی بازیگر پس از فلج شدن فک وی به دلیل قصور پزشکی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
اشتراک
سحر جعفری جوزانی در پیامی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از آخرین وضعیت سلامتی‌اش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتی پیش با انتشار یک ویدئو به طور مفصل به موضوعی که برایش پیش آمده بود و به علت قصور پزشکی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه فک صورت و فلج شدن فک او شده بود پرداخت، به تازگی با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین وضعیت جسمانی خود را شرح داد.

ویدئویی که جعفری جوزانی پیش‌تر درباره فلج شدن سمت راست فک صورت خود و ناتوانی در سخن گفتن منتشر کرد و دلیل آن را قصور پزشکی اعلام کرده بود با موجی از بازتاب‌ها و واکنش‌های مختلف کاربران در صفحات اجتماعی مختلف همراه شد. و گویا بازتاب همین ویدئو سبب شد تا وی در راه درمان قدم بگذارد و بهبودی کامل خود را به دست آورد.

جعفری جوزانی دیروز با انتشار یک ویدئوی جدید از بهبودی خود و مراحل کامل درمان فک فلج شده‌اش صحبت کرد و در پیامی کوتاه نوشت: «سلام دوستان، اگر به موقع و درست درمان نمي‌شدم تمام عمر فلج مي‌ماندم. پستى كه گذاشتم نجاتم داد، نه شكايت! اگر فقط شكايت كرده بودم هميشه فلج می‌ماندم‌! من درمان شده‌ام ولى روند شكايت همچنان ادامه دارد و زمان دادگاه یکسال دیگر است... .»

View this post on Instagram

A post shared by @saharjafarijozani


کاربران فراوانی از تماشای این ویدئو و دیدن خانم جعفری جوزانی در بهبودی کامل بسیار ابراز خوشحالی می‌کنند و امیدوارند همیشه او را سالم و شاداب ببینند. این کاربران ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق خوشایند که به دنبال انتشار گسترده ویدئوی گلایه این بانوی جوان در فضای مجازی، رخ داد و موجبات بهبودی او را فراهم آورد تاسف می‌خورند از اینکه در ایران غالبا چنین پرونده‌های به نتیجه نمی‌رسد و یا نتیجه‌ی آن در نهایت یک جریمه نقدی برای پزشک خاطی است.

کاربران جدایی از اینکه از تجارب خود در زمینه‌های مشترک قصور پزشکی می‌گویند بر این باورند که بسیارند پزشکانی که هدف آنها سلامتی بیمارانی که به آنها مراجعه می‌کنند نیست و بیش از هر چیزی این پزشک‌های بی‌سواد به پول می‌اندیشند و پزشکی را یک تجارت می‌دانند. این دسته از کاربران امیدوارند هرچه زودتر این پرونده قصور پزشکی به سرانجام برسد.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)


گروهی از کاربران بهبودی بانوی بازیگر را معجزه عنوان می‌کنند و صمیمانه از تیم پزشکی که برای درمان وی این چنین محبت‌آمیز وقت گذاشتند و سلامتی را به او بازگرداندند تشکر می‌کنند. این کاربران معتقدند در همه‌ی جای این کره‌ی خاکی پزشکانی گرانقدر وجود دارند که باید به احترامشان تمام قد ایستاد و ساعت‌ها آنها را تشویق کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала