در آمریکا از مشکل بزرگ ناشی از پهپاد تحت کنترل جنگنده روسی سوخو 57 سخن گفتند

© Sputnik / Russian Ministry of Defence /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا از مشکل بزرگ ناشی از پهپاد تحت کنترل جنگنده روسی سوخو 57 سخن گفتند
در آمریکا از مشکل بزرگ ناشی از پهپاد تحت کنترل جنگنده روسی سوخو 57 سخن گفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
اشتراک
نشریه آمریکایی 19FortyFive می نویسد پهپاد تهاجمی سنگین روسیه به نام "آخوتنیک" که تحت کنترل جنگنده نسل پنجم سوخو57 است، «مشکل بزرگی» برای ناتو از جمله ایالات متحده آمریکا ایجاد می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه خاطرنشان می‌کند که این پهپاد که یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین پهپادهای جهان است، می‌تواند تا سرعت 1000 کیلومتر در ساعت پرواز کند.  پهپاد "آخوتنیک" بر اساس طرح آیرودینامیکی "بال پرنده" ساخته شده، وزنی در حدود 20 تن دارد که آن را حتی از برخی از هواپیما های جنگنده سنگین تر می کند.
اهمیت پهپاد روسی اخوتنیک برای سو-۵۷ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اهمیت پهپاد روسی "اخوتنیک" برای سوخو-۵۷
خاطرنشان می شود که "آخوتنیک" برخی از قابلیت های هوش مصنوعی را دریافت کرده که توانایی خودکفا بودن در مانور دهی و تعیین هدف را به آن می  دهد که در صورت استفاده دشمن از وسایل جنگ الکترونیکی بسیار مفید واقع خواهد شد. نشریه آمریکایی اطمینان می دهد که پهپاد تحت کنترل سوخو57 قادر است تا برد 6000 کیلومتری را مورد حمله قرار دهد و می تواند تا دو تن بار بمب را حمل کند.
به نوشته نشریه آمریکایی 19FortyFive ، اگر مشخصات و قابلیت های ادعا شده پهپاد "آخوتنیک" واقعیت مطابقت داشته باشد، این پهپاد تحت کنترل سوخو57 به «جانور واقعی» تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала