حمله به استاندار آذربایجان شرقی + ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / حمله به استاندار آذربایجان شرقی
حمله به استاندار آذربایجان شرقی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
اشتراک
حمله یکی از حاضران در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی به عابدین خرم، استاندار جدید این استان، مراسم را به تشنج کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، در مراسم معارفه سردار عابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور وحیدی وزیر کشور (ایران) برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد مراسم به تنش کشیده شد و گروه‌های مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت با استاندار جدید شعار دادند.
در ابتدای قرارگرفتن خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین  اقدام به برخورد فیزیکی با استاندار منتخب کرد و موجب شد برای لحظاتی نظم جلسه بهم بریزد.
— Iran (@Iran54178526) October 23, 2021
​هنوز انگیزه وی از این اقدام مشخص نشده است. گفته می شود که این فرد دارای نشان سرهنگ و همرزم وی بوده با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار کرد.
به نقل از ایرنا، در همین حال استاندار جدید آذربایجان شرقی در واکنش به این حرکت، با آرامش به ادامه سخنرانی خود برای حضار پرداخت و اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی ها را می داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود.
حاضران در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی تبریز نیز در واکنش به این اتفاق با سر دادن شعارهایی از خرم اعلام حمایت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала