واکنش کاربران به اخراج پرسنل بیمارستان به دلیل عکس گرفتن با اسطوره فوتبال ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / اخراج پرسنل بیمارستان به دلیل عکس گرفتن با اسطوره فوتبال ایران +عکس
اخراج پرسنل بیمارستان به دلیل عکس گرفتن با اسطوره فوتبال ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
کاربران به اخراج پرسنلی که در بیمارستان نیکان با علی دایی عکس گرفته بود واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، اخراج یکی از پرسنل بیمارستان نیکان به دلیل گرفتن عکس یادگاری با علی دایی با واکنش‌ و انتقاد کاربران در رسانه‌های اجتماعی همراه شده است.
در حواشی اتفاقاتی که در هنگام بستری بودن علی دایی رخ داد، شاید کم اهمیت‌ترین موضوع برای رسانه‌ها، انتشار تصویری از علی دایی با یکی از پرسنل در بیمارستان بود، اما حالا همان شخصی که با علی دایی در بیمارستان عکس گرفته از کار برکنار شده است که دلیل این موضوع انتشار تصویر خصوصی از علی دایی ذکر شده است.
تعدادی از کاربران با لحن کنایه‌آمیز عنوان می‌کنند اتفاق نیفتاده فقط یک بنده خدا از کار بیکار شده است. عده‌ای دیگر از راضی بودن اسطوره فوتبال ایران برای گرفتن عکس با پرسنل اخراج شده سخن می‌گویند. و اما برخی با تاسف و تمسخر به برخورد ناشایست با این پرسنل، بی‌اجازه عکس گرفتن با دایی را دلیل اخراج پرسنل عنوان می‌کنند و معتقدند آقای دایی با رضایت در کنار این شخص ایستاده و عکس گرفته است و با توجه به این موضوع برای اخراج این جوان در چنین شرایط اقتصادی، بی منطق‌ترین دلیل می‌توانست همین باشد.
همچنین بعضی از کاربران که از پرسنل بیمارستان هستند و پست‌های مختلف مربوط به بیمارستان را در اینستاگرام منتشر می‌کنند، اجازه از طرف بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی و صاحب خود عکس را الزامی عنوان می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала