برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه
برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه، سه کشور ضامن روند آستانه در تاریخ ۲۹ مهرماه با "گیر پترسون" نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در حاشیه برگزاری کمیته قانون اساسی سوریه، نشست مشترک برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی که به عنوان نماینده ایران در راس هیاتی عالیرتبه در ژنو حضور یافته علاوه بر دیدارهای جداگانه با سایر نمایندگان روند آستانه، در  نشست چهارجانبه با پترسون نیز شرکت کرد.
حمله ۵ پهپاد به پایگاه آمریکا در سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
حمله ۵ پهپاد به پایگاه آمریکا در سوریه
وی در این نشست ضمن حمایت از تلاش های نماینده سازمان ملل در امور سوریه، تاکید کرد که علاوه بر گفت وگوهای قانون اساسی باید به بحران انسانی، رفع تحریم ها، بازسازی و مبارزه با تروریسم در سوریه نیز توجه کرد و همچنین حضور آمریکا در سوریه و تجاوزهای پی درپی اسرائیل به خاک این کشور نباید از سوی سازمان ملل و جامعه جهانی مورد بی توجهی قرار گیرد. 
 در این نشست چهارجانبه، پترسون و نمایندگان روسیه و ترکیه درباره دور ششم نشست کمیته قانون اساسی سوریه سخن گفته و  از روند گفت وگوهای میان گروه های سوری، اظهار خوشنودی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала