تائید جهانی بر تاثیر مثبت "اسپوتنیک وی" به عنوان دوز تقویتی

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر تاکید جهانی بر تاثیر مثبت "اسپوتنیک وی" به عنوان دوز تقویتی
تاکید جهانی بر تاثیر مثبت اسپوتنیک وی به عنوان دوز تقویتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که سازمان غذا و دارو آمریکا واکسن های تقویت کننده "ترکیب و تطبیق" روش "کوکتل واکسن" را که توسط "اسپوتنیک وی" پیشگام شده است را تأیید می کند .
به گزارش اسپوتنیک، در ۲۰ اکتبر، سازمان غذا و دارو آمریکا، واکسن های "Moderna و J&J" را به عنوان تقویت کننده تأیید کرد و از روش به اصطلاح "Mix & Match" که به آمریکایی ها این اجازه را می دهد که تزریق های دیگری غیر از واکسن اصلی خود را به عنوان تقویت کننده سیستم دفاعی، دریافت کنند را تأیید کرد.
مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه مطبوعاتی در تاریخ ۲۱ اکتبر تأیید کرد که روسیه "در پیشبرد رویکرد کوکتل واکسن" (ترکیب واکسن) در پاسخ به آخرین تصمیم سازمان غذا و دارو آمریکا مبنی بر اجازه ترکیب کردن واکسن در تلاش برای ارائه حداکثر حفاظت از آمریکایی ها علیه COVID-۱۹ پیش قدم شده است.
بررسی نهایی واکسن «اسپوتنیک وی» توسط سازمان بهداشت جهانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
بررسی نهایی واکسن «اسپوتنیک وی» توسط سازمان بهداشت جهانی
کریل دمیتریف اشاره کرد که اسپوتنیک همچنین اولین واکسنی بود که مشارکت واکسن را به سایر تولیدکنندگان ارائه داد. وی افزود: آزمایشات بالینی ترکیب اولین دوز "اسپوتنیک وی" (واکسن تک دوز اسپوتنیک لایت) با سایر واکسن ها در سراسر جهان با موفقیت ادامه دارد.
طبق بیانیه مطبوعاتی "صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه"، تصمیم فوق الذکر توسط (سازمان غذا و دارو) FDA مبنی بر اجازه "ترکیب و تطبیق" تزریق دوز بوستر علیه کرونا به عنوان "تأییدی دیگر بر اثربخشی روش کوکتل واکسن  (ترکیب واکسن) در هسته اسپوتنیک وی" است که پاسخ ایمنی بدن را تقویت و افزایش می دهد ، اثر واکسن را در برابر جهش های جدید افزایش می دهد و انعطاف پذیری استفاده از واکسن را برای تلاش های واکسیناسیون در سراسر جهان را فراهم می کند.
آقای دیمیتریف همچنین اظهار داشت که نتایج ایمنی قوی ایجاد شده توسط این فرمول با تزریق اسپوتنیک لایت نشان داده شده است. مطالعات مشترک نشان می دهد که واکسن فوق "یک واکسن بوستر جهانی و یکی از بهترین راه حل ها برای واکسیناسیون مجدد افرادی باشد که قبلاً واکسن دیگری تزریق کرده اند."
واکسن اسپوتنیک وی با ۹۱.۴ درصد اثربخشی کلی خود، ۸۳ درصد کارآیی در برابر بیماری کرونا سویه دلتا و ۹۴ درصد کارآیی در برابر بستری شدن در بیمارستان را نشان داد.
واکسن اسپوتنیک لایت یک دوز نیز، گاها به صورت مستقل استفاده می شود و هم به عنوان یک شات تقویت کننده استفاده می گردد، کارآیی بالایی از خود نشان داده است.
بر اساس یافته های مرکز گامالیا ، که بر اساس داده های ۲۸۰۰۰ نفر در مسکو انجام شده است ، واکسن اسپوتنیک لایت در صورت استفاده مستقل ، در سه ماه اول پس از واکسیناسیون ، ۷۰ درصد اثربخشی در برابر کرونا نوع دلتا را نشان داده است.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه یک صندوق ثروت ملی در روسیه است که توسط دولت روسیه در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد تا سرمایه گذاری مشترک در کنار سرمایه گذاران معتبر بین المللی مالی و استراتژیک و عمدتا در روسیه را برنامه ریزی و انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала