گروشکو درباره تیرگی روابط روسیه و ناتو: چیزی که امروز وجود ندارد را نمی توان بدتر کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر گروشکو درباره تیرگی روابط روسیه و ناتو: چیزی که امروز وجود ندارد را بدتر نمی توان کرد
گروشکو درباره تیرگی روابط روسیه و ناتو: چیزی که امروز وجود ندارد را بدتر نمی توان کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
اشتراک
الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در واکنش به وخامت روابط روسیه و ناتو اظهار داشت، چیزی که امروز وجود ندارد را دشوار است وخیم تر کردن.
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه روسیه آقای گروشکو در پخش زنده در شبکه "روسیه 24" گفت: "در اصل، بدتر كردن آنچه كه امروزه وجود ندارد، دشوار است. منظور من روابط روسیه و ناتو به عنوان بستری برای تعامل، بستری برای گفتگو است " الکساندر گروشکو در مصاحبه با کانال "روسیه 24 " گفت: "ما شاهد تقویت مداوم پتانسیل های نظامی ناتو در مرزهای خود هستیم .
روسیه: درست نیست که کشورهای ناتو بدتر شدن روابط را به گردن روسیه بیندازند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.10.2021
روسیه: درست نیست که کشورهای ناتو بدتر شدن روابط را به گردن روسیه بیندازند
موضوع نه تنها در مورد افزایش فعالیت های نظامی و در مورد دفعات متعدد رزمایش ها و در حال حاضر با مشارکت یک واحد راهبردی بلکه در مورد ایجاد زیرساخت ها، فرودگاه ها، انبارها، پایگاه استقرار تجهیزات تقویت کننده و بنادر است که همه اینها واقعیتهای نظامی جدیدی ایجاد می کند. این واقعیتها بر اساس طرح های جنگ سرد ایجاد می شوند ".
از سوی دیگر، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که مسکو هیچ توهمی و خیالی در مورد ناتو نداشت، این اتحاد نه برای صلح، بلکه برای تقابل ایجاد شده است.
دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت:" روسیه هیچ گاه در مورد روابط با ناتو دچار توهم نبوده، اصل و ماهیت این اتحاد را می شناسیم... این اتحاد برای تقابل ایجاد شده نه برای صلح. عملکرد و نقش خود را اجرا می کند. "
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала