اظهار نظر پوتين در باره اوضاع لبنان

© Sputnik / Mihail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر اظهار نظر پوتين در باره اوضاع لبنان
اظهار نظر پوتين در باره اوضاع لبنان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
اشتراک
پوتین: روسیه با تمام نیروهای سیاسی در لبنان در تماس است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه با همه نیروهای سیاسی در لبنان در تماس است و از حل و فصل اوضاع بدون خونریزی حمایت می کند.
وی گفت: "بدون هیچ شکی، ما همیشه از جمله در رابطه با لبنان برای حل هر گونه درگیری از طریق گفتگو حمایت می کنیم. ما همیشه سعی کرده ایم این کار را به طریقی انجام دهیم. ما تقریباً با تمام نیروهای سیاسی در لبنان در تماس هستیم. پوتین در تالار گفتمان والدای گفت: " این را در آینده دقیقاً انجام خواهیم داد تا بدون خونریزی به حل و فصل منتهی شود."
انفجار در بیروت + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2020
انفجار در بیروت + ویدئو
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مورد مساله کمک روسیه در تحقیق در مورد انفجار در بندر بیروت با ارائه تصاویری از فضا، گفت که او قطعاً با مقامات مسئول که ممکن است اطلاعات مربوطه را داشته باشند صحبت خواهد کرد و در صورت امکان، کمک خواهد شد.
رئیس جمهور افزود: "در مورد انفجار در بندر بیروت: صادقانه بگویم، وقتی این فاجعه رخ داد، من می خواهم یکبار دیگر تسلیت خود را بگویم ... اگر ما بتوانیم در تحقیقات کمک کنیم، من واقعاً نمی دانم که چگونه برخی تصاویر فضایی می توانند کمک کنند و اینکه آیا ما آنها را داریم، به هر صورت به شما قول می دهم، اگر آن را داشته باشیم ، سوال می کنم و در اینصورت ما می توانیم در تحقیقات کمک کنیم، البته، ما این کار را انجام خواهیم داد. "
پوتین افزود که باید در مورد این موضوع با همکاران مسئول "که ممکن است چنین اطلاعاتی داشته باشند" صحبت کند.
یادآور می‌شود که انفجاری قوی در بندر بیروت در 4 اوت 2020 رخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала