نام فیسبوک تغییر می کند

© AP Photo / Kay Nietfeldنام فیسبوک تغییر می کند
نام فیسبوک تغییر می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
اشتراک
به گزارش پرتال Verge، فیسبوک قصد دارد هفته آینده نام خود را تغییر دهد.
به گزارش اسپوتنیک، پرتال ورج به نقل از یک منبع، گفته است که فیس بوک قصد دارد هفته آینده نام خود را تغییر دهد تا تمرکز خود را بر روی ساخت "metaverse" نشان دهد.
فیسبوک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2021
فیس‌بوک، متاورس می‌سازد
رئیس این شبکه اجتماعی مارک زاکربرگ قصد دارد در مورد تغییر نام شرکت در کنفرانس سالانه Facebook Connect، که در ۲۸ اکتبر برگزار می شود بحث کند، اما ممکن است تغییرات زودتر اعلام شود.
به گفته پورتال ورج، در نتیجه تغییر نام تجاری برنامه فیسبوک به یکی از بسیاری از موارد تحت کنترل شرکت مادر تبدیل می شود.
نام جدید کاملاً محرمانه نگه داشته می شود، حتی همه اعضای هیئت مدیره از آن خبر ندارند. گمانه زنی می شود که ممکن است ربطی به "هوریزون" (Horizon) داشته باشد، نام دفتر مجازی که توسط فیسبوک ارائه شده است.
به گفته مارک زاکربرگ رئیس فیس بوک، "Metaverse" فرصت های خوبی را برای افراد حرفه های خلاق، کسانی که مایل به زندگی و کار دور از مرکز شهر هستند و همچنین کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به امکانات آموزشی یا تفریحی دارند، فراهم می آورد، محدود شده است.
در ماه آگوست، فیس بوک Horizon Workrooms را معرفی کرد که می تواند از طریق ویدئو کنفرانس یا با استفاده از هدست Oculus VR به آن متصل شود.
شبکه اجتماعی فیس بوک در فوریه سال ۲۰۰۴ توسط دانشجویی به نام مارک زاکربرگ ۱۹ ساله آمریکایی تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در منلو پارک (کالیفرنیا) واقع شده است.
فیسبوک همچنین دارای خدمات مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام است. زاکربرگ در رتبه سوم ثروتمندترین آمریکایی ها قرار دارد، در اوایل سپتامبر ثروت وی ۱۳۴.۵ میلیارد دلار تخمین زده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала