تفاوت رفتار دوست پسرها و شوهران خانم‌های ایرانی در مسئولیت‌پذیری +ویدئو

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsevتفاوت رفتار دوست پسرها و شوهران خانم‌های ایرانی در مسئولیت‌پذیری +ویدئو
تفاوت رفتار دوست پسرها و شوهران خانم‌های ایرانی در مسئولیت‌پذیری +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
اشتراک
دوست پسر، دختران جوان مسئولیت‌پذیر نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، مستندی با حضور دختران و بانوان ایرانی منتشر شده که دخترها با دوست پسر خود و خانم‌ها با همسران خود تماس گرفته و وانمود می‌کنند مشکلی برایشان پیش آمده که واکنش دوست پسرها و شوهرانشان را ببینند و این موضوع مورد توجه کاریران فضای مجازی قرار گرفته است

View this post on Instagram

A post shared by @gizmiztv

در ابتدای این ویدئو از چند دختر جوان سوال می‌شود که آیا به دوست پسرشان علاقه و اعتماد دارند و یا اینکه دوست پسرشان هم به آن‌ها اهمیت می‌دهد یا خیر. دخترها بیان کرده که به دوست پسرهایشان علاقه دارند، اما برای اطمینان اهمیت دادن دوست پسرشان به دختران جوان ایرانی از آن‌ها درخواست شده که تماس بگیرند و وانمود کنند در مشکلی بزرگ افتادند. اما نتیجه کاملا متمایز با ابراز علاقه دخترها بود و هر کدام از پسرها با بهانه‌های مختلف چون کار دارم، نمیتونم بیام و یا به من چه، خود را از سر دختران به راحتی کنار کشیدند، اما هنگامی که از چند خانم متاهل خواسته شد تا همسرانشان را در چنین شرایطی قرار دهند، نتیجه‌ی مثبت دیده شد و همه‌ی همسران با نگرانی نسبت به وضعیت پیش آمده واکنش نشان داده و در قبال همسرشان احساس مسئولیت نشان دادند. این موضوع با واکنش‌هایی از سوی کاربران همراه شده است.
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند دخترانی که دوست پسر دارند می‌گویند همه به یک شکل نیستند در حالیکه برخی معتقدند این ماجرا حقیقتی در جامعه ایران است. عده‌ای دیگر از کاربران در مقایسه‌ی دوستی و ازدواج بیان می‌کنند، ازدواج یک عمل هدفمند است، اما دوستی تنها برای خوش گذرانی و هدر دادن زمان زندگی‌ صرف می‌شود. علاوه بر این  برخی از خانواده‌ها معتقدند دوستی دختر و پسر با اطلاع داشتن خانواده‌های طرفین مشکلی ندارد و دوستی پنهانی را بیشتر عامل ایجاد چنین مشکلاتی می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала